Apple Store Orlando nekter å selge iPhone

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Re: Apple Store Orlando nekter å selge iPhone

Innleggav Mags » man 03.03.2008 20:54

Kenneth.E skrev:du må ikke tegne abb. i butikken når du kjøper iphonen (sålenge det ikke er en AT&T butikk??).. abbonomentet skal egentlig tegnes når du kommer hjem, plugger iphonen itl pcen og starter itunes

(det siste skal du selvfølgelig IKKE gjøre :-) )



Er det fortsatt slik at du ikke tegner abonnement før du plugger den i hjemme? Bruttern er i San Fransisco og har tenkt å kjøpe iPhones, men fikk høre i butikken at han måtte skrive under på at han tegner abonnement når han kjøper den.
Har Apple begynt å skjerpe inn for å unngå å selge til utlendinger som tar med tlf hjem uten å tegne abonnement hos AT&T ?

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Re: Apple Store Orlando nekter å selge iPhone

Innleggav gallo » tir 04.03.2008 11:42

hvor mye måtte dere betale for en iphone i orlando?
medlem i 194 måneder
 

Re: Apple Store Orlando nekter å selge iPhone

Innleggav tottow » tir 04.03.2008 22:57

En bekjent er i Florida nå, og har akkurat kjøpt en 8gb til meg. Koster det samme som i Apple Store på nettet, + 25usd i tax..
medlem i 194 måneder
 

Re: Apple Store Orlando nekter å selge iPhone

Innleggav areknutsen » tir 04.03.2008 23:00

Jeg drar til New York i morgen. Første jeg skal til er Apple store. Håper ikke de er kjipe der da ass.... får noia hvis jeg ikke får kjøpt...
medlem i 218 måneder
 

Re: Apple Store Orlando nekter å selge iPhone

Innleggav tottow » ons 05.03.2008 7:34

Skal også sies at kameraten min fikk kjøpt uten noen som helst spørsmål. Han oppga ikke adresse en gang. Bare å be om iphone betale og gå fornøyd ut:) Jeg er ihvertfall fornøyd:D:D
medlem i 194 måneder
 

Re: Apple Store Orlando nekter å selge iPhone

Innleggav devotio » ons 05.03.2008 12:15

HansO_ skrev:Jeg ble nektet kjøp i en O2-store i England, krevde engelsk adresse : / rakk desverre ikke å sjekke noen Apple Retail butikker

Fordi o2 vil selge deg forsikring, bare si at du ikke vil ha forsikring ;)

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Re: Apple Store Orlando nekter å selge iPhone

Innleggav areknutsen » tor 06.03.2008 2:36

Jeg har akkurat vært på Apple Store på 5th avenue i NY. Var null problem å kjøpe. De tok meg faktisk ut av køen og lurte på om jeg ville betale med kredittkort... Selgeren spurte om jeg var AT&T kunde, jeg sa nei, han sa telefonen virker ikke før du registerer deg. Jeg sa ok, og gikk fornøyd hjem!! Sitter nå på hotellet og unlocker ;)
medlem i 218 måneder
 

Re: Apple Store Orlando nekter å selge iPhone

Innleggav themsa » tir 11.03.2008 18:50

En kompis av meg kjøpte i dag 2stk 8 gig i orlando. De var utsolgt for 16 gig. Fikk kjøpt uten noen problemer
medlem i 195 måneder
 

Re: Apple Store Orlando nekter å selge iPhone

Innleggav oldboy » tir 11.03.2008 19:20

Yogi skrev:Om de bare var litt mer bøyelige på øl-salget etter kl20 her :p


Det har ingenting med kassadama å gjøre :-/
Ligger sperre i kassaapparatet...

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Forrige

Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]