Hvis iphone klikker - hva da?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Hvis iphone klikker - hva da?

Innleggav Lineh » ons 13.02.2008 0:56

Hei. Jeg vurderer å kjøpe en iphone, men er usikker. Dette er pga at jeg har erfaring med ipoder som klikker og må leveres inn ganske hyppig, selv ved forsiktig bruk.
Hva gjør jeg, om iphone klikker, og må leveres inn? Må den da sendes til utlandet? :-/
medlem i 218 måneder
 

Re: Hvis iphone klikker - hva da?

Innleggav ufarlig » ons 13.02.2008 0:59

Ja eller du kan få DR-iPod til å se på den :)
medlem i 195 måneder
 

Re: Hvis iphone klikker - hva da?

Innleggav tunamgu » ons 13.02.2008 1:13

Har ikke hørt at folk har klaget på problemer.eneste er de som har instl masse craps,da klikker det.

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Hvis iphone klikker - hva da?

Innleggav rubbish » ons 13.02.2008 2:26

hei

Når man kjøper seg iPhone og skal bruke den her i Norge så som du sikkert vet så kreves det at den "modifiseres" litt. Da må man sette seg endel inn hvordan ting gjøres og fungerer etc, men det er da utallige guider, fiks og triks som kan gjøres.

Du sier "når den klikker" så vil jeg anta at det er et software problem du mener, og da er det da bare å "restore" telefonen, altså slette alt som er på den og legge ting inn på nytt. (Som egentlig ikke er noe problem for alt ligger i iTunes/outlook etc så det er bare å synce tilbake, samt det finnes et backup program som er laget .. som jeg dessverre ikke har testet selv enda)

Så, er det software problem så kan man løse problemet selv, og om det er et hardware problem som feks. knust skjerm, ødelagt batteri osv. så kontakter man som nevnt dr. ipod og man da må selv betale for reperasjonene.. (Siden det ikke er garanti på telefonen her i Norge..)

Jeg har nå hatt telefonen nå i godt over en månded, og har ikke vært nødt til å kjøre restore av den enda.. Den små"klikker" noen ganger, men somregel så kommer den seg etter man skrur den av og på igjen..

Det som jeg liker veldig godt er at det virkelig er veldig godt iPhone miljø her i Norge på dette forumet, med folk som lager programmer og lager utallige guider på hvordan ting kan ordnes etc.. samt man får svar på om man lurer/har problemer med noe.

Det er en sinnsykt rååå telefon, jeg er kjempefornøyd så det er bare å kjøpe!
medlem i 195 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]