Trenger hjelp ang. hvilken uke iphonen er produsert! (raskt)

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Trenger hjelp ang. hvilken uke iphonen er produsert! (raskt)

Innleggav IvE » man 21.01.2008 1:04

Hei,
Beklager at jeg lager en slik hastepost som min første men trenger sårt hjelp fort og dette virker som det beste stedet!;)

Min far en i tyskland nå og han drar i morgen kveld men han skulle kjøpe iphone til meg i morgen på dagen, men problemet er jo 1.1.3 versjonen. Så jeg lurte på hvilken uke som var den siste 1.1.2v ble produsert og hvilken uker jeg må passe meg for slik at jeg ikke ender opp med en ubrukelig iphone!;)

På forhånd takk!!!
Mvh: IvE
medlem i 195 måneder
 

Re: Trenger hjelp ang. hvilken uke iphonen er produsert! (raskt)

Innleggav geircito » man 21.01.2008 1:16

Logisk er det jo i uker før MacWorld 15.1, dvs. uke 2 og nedover.
Men Apple kan jo ha lagt inn 1.1.3 selv for disse før de sender dem ut fra fabrikken...
Finner du iPhone med ukenr før 2008 så tror jeg at du får en 1.1.2.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Trenger hjelp ang. hvilken uke iphonen er produsert! (raskt)

Innleggav IvE » man 21.01.2008 1:28

Tusen takk for raskt svar!;) Skal se hvilken han finner i morgen så får jeg vurdere det.
Noen andre som har noe input så er det bare og skrike ut!:D

ive

Da har jeg snakket med min far og han ble nektet og kjøpe og ble kastet ut av butikken fordi han ikke hadde tysk bankonto. Nå ser det mørskt ut for min iphone gitt, han skulle sjekke tax free'en i kveld men jeg tviler på at de er noe mer behjelpelig der.
Så jeg lurte på om det var noen her som hadde elr kjenner noen som selger en iphone? helst v1.1.1 men 1.1.2 går også seff bra.;) Skulle helst hatt den før fredag men skjønner jo at dette blir litt vanskelig. Jeg bor i oslo området så om noen derifra vil bli kvit en iphone så bare send meg en mail på ive@slesk.com elr en pm.

På forhånd takk!
mvh:IvE
medlem i 195 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]