Er det noen nye triks for kjøp av iPhone?

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Er det noen nye triks for kjøp av iPhone?

Innleggav GeeZuZz » søn 20.01.2008 19:16

Jeg er på jakt etter en låst OTB 1.1.2 telefon.

Har tidligere bestilt gjennom Apple.com/Jetcarrier - men dette er det nå definitivt slutt på? Eller er det kommet noen nye triks? Selv om jeg åpnet en ny konto fant de ut at jeg hadde bestilt mer enn 2 stk før, dessuten er vel jetcarrier adressen bannet.

Har lite lyst å betale mer enn ca 3000 inkl. moms/frakt siden telefonen kun skal brukes til testing.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Er det noen nye triks for kjøp av iPhone?

Innleggav mpitof » søn 20.01.2008 22:01

Du kan jo kjøpe en brukt en e.l. på f.eks FINN eller Brukt1.no hvis den bare skal brukes til testing...
medlem i 195 måneder
 

Re: Er det noen nye triks for kjøp av iPhone?

Innleggav GeeZuZz » man 21.01.2008 1:33

Finner ingenting til under 4000 på finn.no :(

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Er det noen nye triks for kjøp av iPhone?

Innleggav Audin » man 21.01.2008 23:49

Jeg kjøpte meg nettopp en iPhone fra Canada, ferdig opplåst, stealthsim og skjermbeskytter for ca 4000 med frakt. http://www.iamiphone.ca
Selgeren der heter Mark og er den beste og mest service innstilte jeg har vært borti!
bare å si ifra til han så sender han pakken som "gave" så slipper man eventuell toll oxo.
Absolutt til å annbefale!

Thomas
medlem i 194 måneder
 

Re: Er det noen nye triks for kjøp av iPhone?

Innleggav mpitof » tir 22.01.2008 15:35

Du kan kanskje prøve DotConsole. Ta kontakt med han på mail/Skype og spør om pris for en unlocket 1.1.2 OTB uten noen ting.

Han sender med DHL, og hvis du får noe mva, vil den regningen sannsynligvis bli på max 4-500 kr. Aner ikke pris.

Det er en egen svær tråd om DotConsole på forumet.
medlem i 195 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]