Overskudd av 1.1.1 hos retail stores

Diskusjon rundt kjøp av iPhone

Overskudd av 1.1.1 hos retail stores

Innleggav simenhjort » ons 21.11.2007 23:11

Det skal visstnok være en god del iPhones på lager i USA som fortsatt har firmware 1.1.1. Har fått dette bekreftet av en kilde som driver med storimport og selger i norge for en ganske heftig fortjeneste. Noen som vet hvordan jeg kan komme i kontakt med butikker som har iPhone 1.1.1 på lager? Jeg virker kanskje litt slapp av meg som stiller et sånn spørsmål, men jeg sliter virkelig med å finne ut hvor jeg kan få bestilt...
Takker på forhånd for alle tips og svar :D

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: Overskudd av 1.1.1 hos retail stores

Innleggav heanwi » ons 21.11.2007 23:46

Ikke for å virke frekk, men kan du ikke spørre kilden din?

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: Overskudd av 1.1.1 hos retail stores

Innleggav simenhjort » tor 22.11.2007 8:35

Ikke for å virke frekk, men hvis han sier det så spolerer han jo en forretningshemmelighet... Så jeg tenkte at kanskje noen hadde fått tak i en og var villig til å dele dette :)

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: Overskudd av 1.1.1 hos retail stores

Innleggav Xander » tor 22.11.2007 9:49

Ikke for å virke frekk, men hva er greia med å ikke være frekk?

Har du hørt med han, eller bare spør du ikke fordi det kan hende han ikke vil si det?
SIden du kjenner han, og han driver storimport, da kan vel du tjene på å få en billig telefon av han?
medlem i 231 måneder
 

Re: Overskudd av 1.1.1 hos retail stores

Innleggav simenhjort » tor 22.11.2007 15:13

Hva er dette for noe? Er dere bevisst ute etter å svare med negativ kritikk? Jeg stiller bare et pokkers spørsmål!

Og så for å være saklig igjen: Jeg kjenner ikke personen! Jeg har kun snakket med han over e-post og han sier det er der han får iPhonene fra. Og tror du han ville plutselig la meg få et spesialtilbud og få en billig iPhone med 1.1.1? Han tjener jo penger på dette!
Men hvis noen vet hvor jeg kan få tak i en 1.1.1 til en billig penge så hører jeg etter. Ja jeg vet at det er det alle vil ha nå, men jeg ville bare se om noen har noe info om 1.1.1 på lager.

Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: Overskudd av 1.1.1 hos retail stores

Innleggav Fat_Board » tor 22.11.2007 17:08

http://www.dotconsole.com/ ca 580 $ shippet over dammen av dhl på 3-4 dager i oslo området

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: Overskudd av 1.1.1 hos retail stores

Innleggav Fat_Board » fre 23.11.2007 23:59

har nettopp fått confirm av Lee Boyd han som styrer selskapet. Så får iPhonen på fredag tror jeg. sliåpper også, kremt, moms.

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 


Returner til Kjøpe iPhone



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron