Bestilt overføring - angrer

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Bestilt overføring - angrer

Innleggav DADDY » lør 10.10.2015 15:07

Luksusproblem...

For å sikre meg tlf. fikk jeg en fra Telenor med abb. og mitt nr. overført.

Siden jeg ikke trenger den vil jeg stanse overføringen - eller jeg gjøre det nå?

Det stod noe om at simm måtte aktiveres.

Noen ideer?

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Bestilt overføring - angrer

Innleggav Frenk » lør 10.10.2015 16:04

Her må du nok ringe Telenor.
Tips til neste gang er å bestille én plass, om du må vente noen timer ekstra på telefonen så klarer du det :p har jo tross alt ventet ett år på den
medlem i 194 måneder
 

Re: Bestilt overføring - angrer

Innleggav suleman » lør 10.10.2015 16:28

DADDY skrev:Luksusproblem...

For å sikre meg tlf. fikk jeg en fra Telenor med abb. og mitt nr. overført.

Siden jeg ikke trenger den vil jeg stanse overføringen - eller jeg gjøre det nå?

Det stod noe om at simm måtte aktiveres.

Noen ideer?

Ved bestilling over nett har du 14 dager angrerett abb. og tlf. Bare snakk telenor kundeservice/ email/ facebook og send mobil tilbake.
medlem i 162 måneder
 

Re: Bestilt overføring - angrer

Innleggav DADDY » lør 10.10.2015 17:02

takk sulemann, hjelpsom som alltid.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron