Ny telefon og nytt abonnement - Ingen signal, kun mobildata

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Ny telefon og nytt abonnement - Ingen signal, kun mobildata

Innleggav eirich » ons 05.02.2014 12:49

Hei! Kjøpte nylig iPhone 5s med abonnement fra Telenor. Mobilnummeret ble portert over i går morges.

Siden da har situasjonen vært som følger:
- Telenor kommer opp som operatør, men null mobilsignal, ikke mulig å ringe fra/til
- Mobildata fungerer derimot som normalt

Alt det åpenbare er forsøkt: Telefon skrudd av og på, innstillinger nullstilt, WiFi/Mobildata av osv.

Er det noen som har vært borti noe lignende, og vet hvor årsaken kan ligge? Telenor sin kundeservice har kasta inn kortene, og henviser meg til nærmeste forhandler. Bakdelen er at den befinner seg 70 km unna.

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Re: Ny telefon og nytt abonnement - Ingen signal, kun mobildata

Innleggav HEFJELLS » fre 07.02.2014 6:17

Du kan prøve å restarte tlfen. Når du konfigurerte tlfen la du inn appleID og synket med iTunes? Hvis ikke kan du koble den til i iTunes på din Mac/Pc og synke den.
medlem i 163 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron