Hvilket operatør er bra?

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Hvilket operatør er bra?

Innleggav RHONDO » ons 04.12.2013 19:37

Hei.
Hvilket abonnement er bra til min nykjøpte iphone 4s uten binding?
Jeg vet ikke så mye om abonnementer eller operatører på markedet.
Er Talkmore "Free TSM + 1GB" 199/mnd. et bra tilbud? https://www.talkmore.no/altiett_faktura.html
Jeg ringer ikke så mye, men surfer mer.
Takker for forslag.
medlem i 241 måneder
 

Re: Hvilket operatør er bra?

Innleggav Chiang Mai 1963 » ons 04.12.2013 19:47

Jeg har tilsvarende abonnement fra OneCall. Passer meg bra selv om jeg ikke ringer mye.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 

Hvilket operatør er bra?

Innleggav krokan » ons 04.12.2013 21:17

Kan trygt anbefale Talkmore, de skiller seg litt ut av mengden på følgende områder:

Halv pris på bruk i utlandet når du reiser med Norwegian.

Samme sms/MMS pris både til norske og utenlandske nummer.

Om du har brukt opp månedens datakvote betaler du kr 20 pr dag (egentlig alt for dyrt, men andre operatører er ennå verre).

Tilleggspakke på 500 min til en masse land for kun kr 149,- pr mnd.

Mulighet til å verve nye kunder der både den som blir vervet får 2 månedssvgifter i vervepremie. (send PM om du vil bli vervet).

Brukerens avatar
medlem i 191 måneder
 

Re: Hvilket operatør er bra?

Innleggav weben » ons 04.12.2013 21:56

Jeg har djuice All in One M til samme pris (199) og er veldig fornøyd med dem. Fordelen med Djuice er at du får et "Telenor abonnement" til en mye billigere penge. Dvs at du med djuice kan bruke alt som Telenor kunder kan bruke, feks SMS+ som gjør at du kan sende sms fra iPad og PC og du kan bruke BankID på mobil. Er du på ferie i EU kan du kjøpe daglige/ukentlige datapakker til en ikke så alt for dyr penge.
I tillegg får du jo telenordekningen (som i hvert fall de stendene jeg befinner meg er MYE bedre en Netcom og Network Norway sin). Nå får du jo telenordekning med Talkmore også da og forsåvidt med OneCall (de stedene Network Norway ikke har eget nett).
Djuice har og 4G (har ikke så mye å si når du har 4S, men likevel) vet ikke om Talkmore har det men OneCall har i hvert fall ikke 4G dekning enda.

Alt i alt kommer det an på hva du foretrekker da de aller fleste operatørene har FRI SMS/MMS/Minutter + 1GB data til 199 kr måneden. :)
medlem i 137 måneder
 

Re: Hvilket operatør er bra?

Innleggav RHONDO » tor 05.12.2013 9:41

Takker for svar.
medlem i 241 måneder
 

Re: Hvilket operatør er bra?

Innleggav MacLet » tor 05.12.2013 14:25

Eg har chess, fritt bruk for 349.. Ferdig snakka :)
Knallfornøyd

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Hvilket operatør er bra?

Innleggav heidu094 » fre 06.12.2013 1:27

Jeg har talkmore og er meget fornøyd. Veldig bra dekning (bruker telenor sitt) og får stadig 4g. Om du velger talkmore, kan jeg verve deg og vi begge får 2 måneder gratis :)
medlem i 124 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]