av OleSimen » tor 12.09.2013 14:23
Jeg opplever akkurat samme problem med min iPhone 4s og Djuice(Telenor?). Jeg byttet fra Tele2 i midten av august, og siden har dataforbruket vært astronomisk høyt - har snart brukt opp min andre datapakke på 1GB for september; iPhone sin måler viser ca.550mb totalt opp/ned (nullstilt når jeg begynte på den nye 1GB datapakken), samtidig som Djuice sin måler sikkert bikker over 1GB når jeg poster dette innlegget.
Djuice mente på at det var noe som av og til skjedde med iPhone'er som nettopp hadde blitt nullstilt (dette stod i brevet jeg fikk med Djuice at man burde gjøre før man satte inn den nye SIM'en), men jeg nullstilte ikke telefonen min før jeg satte inn den nye SIM'en...gjorde det når jeg opplevde dette problemet, men ingen forandring (om noe så virker det å være værre enn sist).
Når jeg hadde Tele2 så klarte ikke jeg å bruke opp inkludert data (1GB) om jeg så gikk aktivt inn for det - kom meg aldri over 700mb, men nå har jeg snart brukt 2GB!
Noen som har en rimelig forklaring på problemet? Er det en feil som ligger hos Djuice/Telenor? Er lite lysten på å betale for noe jeg med sikkerhet vet at jeg ikke har benyttet meg av...