Iphone, chess og radioproblemer

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Iphone, chess og radioproblemer

Innleggav jana » ons 29.05.2013 0:29

Hei,
jeg har iphone4 og abbonnement Chess.
Jeg oppgraderte til det dyreste abbonnementet for å kunne bruke mobildata fritt da jeg liker å høre radio og være online store deler av dagen enten med radio, treningsapper eller andre.

Jeg opplever store problemer med å få hørt radio. Har hele 5 ulike radioapper på tlf nå. Alle er ustabile, henger og å restartes ca. hvert annet minutt. Noen ganger er jeg heldig og får lov til å høre 5 min, men så går det i stå igjen. Jeg har på innstillingen mobildata, avkrysset både for 3G og roaming. Ingen andre apper enn radioappen som kjører i bakgrunnen når jeg prøver.

Noen som vet hvorfor jeg ikke greier å høre radio? Er det telefonen, abbonnementet eller kombinasjonen av disse som ikke er venner?

Håper noen kan hjelpe...
medlem i 188 måneder
 

Re: Iphone, chess og radioproblemer

Innleggav krokan » ons 29.05.2013 9:10

Har du prøvd appen TuneIn? Den fungerer iallefall bra for min del. Har satt opp programmet til å buffre i 30 sekunder, det fungerer stort sett bra ved korte dekningshull. Er jo en fordel at du har 3G-dekning der du ferdes, og der er iallefall Netcom dårlig der jeg ferdes.

Brukerens avatar
medlem i 191 måneder
 

Re: Iphone, chess og radioproblemer

Innleggav jana » ons 29.05.2013 21:21

Tusen takk for svar Krokain. Dette er en av de appene jeg har, og heller ikke den har fingert. MEN jeg har nå endret "bufferinnstillingene" til 30 sekunder. Jeg skal sjekke om det er noen forbedringer i morgen når jeg skal ut å gå igjen. Tusen takk for tips :)
medlem i 188 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere