Ja det er lurt, der er Telenor å Netcom flinke på å låse opp gratis.
Dette ser jeg at mange ikke er klar over på finn.no når dem selger mobiler som er låst til Telenor eller Netcom. Så lenge man har bindt seg så har du krav på gratis kode, kan jo begynne å lure på hvorfor dem da blir låst
Nå fikk jeg tilbakemelding på at saken er videresendt og det vil ta 5 dager å få svar.
Ser bare ikke helt problemet i denne saken. Det er vel bare å trekke i fra summen på bruddgebyret.
Fikk en mail til om at det kun vil bli tilbakebetalt hele kalender måneder samt lagt ved link for vilkår. Ta kontakt med oss på 09000,om du har flere spørsmål vedrørende dette.
http://www.telenor.no/privat/abonnementsvilkar/Her under oppsigelse i vilkårenr står det ingenting om dette.
Jeg vil ikke gi meg så lett. Merkelig at det skal være så vanskelig å få tilbake noe man har nærmest blitt tvunget for å forskuddsbetale for mye for.