Iphone med Talkmore abonnement

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Iphone med Talkmore abonnement

Innleggav Oldie » tor 11.10.2012 20:30

Hei

Jeg har tenkt å kjøpe Iphone 5 til min kone som har et Talkmore abonnement.

Noen som har erfaringer med denne kombinasjonen ?

Spiller det i så fall noen rolle hvilket Talkmore abonnement hun har ( hun bruker netttet i all hovedsak når hun har en wifi oppkobling )

Synspunkter ?

Mvh

Oldie
medlem i 178 måneder
 

Re: Iphone med Talkmore abonnement

Innleggav o2plus » tor 11.10.2012 21:15

Oldie skrev:Hei

Jeg har tenkt å kjøpe Iphone 5 til min kone som har et Talkmore abonnement.

Noen som har erfaringer med denne kombinasjonen ?

Spiller det i så fall noen rolle hvilket Talkmore abonnement hun har ( hun bruker netttet i all hovedsak når hun har en wifi oppkobling )

Synspunkter ?

Mvh

Oldie


iPhone 5 = bra
Talkmore = bra
Kjør på. Har talkmore selv, og det fungerer utmerket.
medlem i 139 måneder
 

Re: Iphone med Talkmore abonnement

Innleggav Josh82 » tor 11.10.2012 21:34

Har selv Talkmore og har brukt det på både iPhone 4/4s og venter nå på iPhone 5, har allerede fått nano SIM fra Talkmore.
medlem i 227 måneder
 

Re: Iphone med Talkmore abonnement

Innleggav HEFJELLS » tor 11.10.2012 21:43

Nå kjenner ikke eg til Talkmore sine abonnementer men eg vil anbefale at hun tar et abonnement som inneholder en "pott" med datatrafikk. Smartmobiler bruker mye data og "gamle" abonnement har ofte høye priser på datatrafikk. (4-6 kr pr nedlastet MB) Et alternativ er å skru av datatilkoblingen. Hvilket abonnement hun skal velge hos Talkmore kommer helt an på bruksmønster så det må hun se på der. Selv har eg et abonnement som ikke har mndavgift, ikke oppstartavgift, sms 29 øre pr stk, mms 99 øre pr stk, 1 øre pr sek når eg ringer. Har en tilleggstjeneste der eg kan laste ned 1000MB i mnd for kr 99
medlem i 164 måneder
 

Re: Iphone med Talkmore abonnement

Innleggav runbkk » fre 12.10.2012 0:22

Har selv talkmore OG etter vanvittig kjøpt av "ekstra utland" har jeg nå skiftet til kontantkort. Fikk 6 måneder gratis bruk av data etter å ha brukt rekord mye peng!!
medlem i 138 måneder
 

Re: Iphone med Talkmore abonnement

Innleggav o2plus » lør 13.10.2012 19:26

Oldie skrev:Hei

Jeg har tenkt å kjøpe Iphone 5 til min kone som har et Talkmore abonnement.

Noen som har erfaringer med denne kombinasjonen ?

Spiller det i så fall noen rolle hvilket Talkmore abonnement hun har ( hun bruker netttet i all hovedsak når hun har en wifi oppkobling )

Synspunkter ?

Mvh

Oldie


Ta en titt på alt-i-ett abb til Talkmore. 600 min, 600 sms, 600 MMS og 1000mb inkl pr mnd for 199. De gangene jeg går over den grensen er når jeg er så teit og bruker 1881.
medlem i 139 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere