Lurt av Lefdal og NetCom?

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Lurt av Lefdal og NetCom?

Innleggav Simen97 » ons 10.10.2012 16:14

Da iPhone 5 kom 28. september dro jeg ned på Leftdal Storo for å kjøpe et eksemplar av Apples nye vidunder. Ble hjulpet av en hyggelig mann som ville selge meg Tele2 abonement, selv om jeg sa jeg ville ha NetCom (rart). Jeg valgte Fastpris Large+, som inkluderte Spotify for 599,- i mnd. Alt har gått bra helt til idag.. Da jeg logget meg inn på Mine Sider så jeg plutselig at dette stod under "Abonnement":
Fastpris Large+ med telefon og 12 mnd avtaletid / 799 i avtaletiden / inkludert Spotify
Når jeg går inn på NetCom sin nettbutikk står det akkurat som Lefdal-mannen sa, at abonnementet koster 599,- i mnd med telefon, ikke 799,- som jeg får beskjed om her.

Er det noen andre med NetCom som har funnet ut dette, eller er det bare en feil? :-!
Føler meg grundig lurt her siden det er snakk om 200,- i mnd. Altså 2400 kr i året!
medlem i 161 måneder
 

Re: Lurt av Lefdal og NetCom?

Innleggav HEFJELLS » ons 10.10.2012 16:32

Hvis det er noen som har "lurt" deg må det være Netcom. Det kan selvfølgelig bare være en visningsfeil, men eg hadde tatt kontakt med Netcom. Du kan jo kontakte dem på facebook, det er ofte de kan løse problemer fortere enn via kundeservice.
Regner med du har en skriftlig avtale med prisr som du kan vise hvis det er nødvendig. Skulle det vise seg at det er den høyeste prisen som er riktig, bør det være mulighet for å bytte abonnement, eller si opp avtalen, hvis det er ønskelig.
medlem i 163 måneder
 

Re: Lurt av Lefdal og NetCom?

Innleggav Simen97 » ons 10.10.2012 16:37

Snakket med en i Chat nå, og han legger ansvaret over på Leftdal. Betalte jo 2499,- for telefonen på Leftdal, akkurat som i NetCom's nettbutikk. Skulle ikke være noe dyrere fordet om jeg kjøpte i en "uoffisiell" Netcom butikk?!
medlem i 161 måneder
 

Re: Lurt av Lefdal og NetCom?

Innleggav TheRealChristoffer » ons 10.10.2012 16:41

Det er nokk en trykkfelt hos lefdal. Stikk innom de du

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Lurt av Lefdal og NetCom?

Innleggav HEFJELLS » ons 10.10.2012 16:57

Eg mener det er Netcom som har tabbet seg ut. Hvordan kan de forklare at du inne på din egen side har 799 i mnd mens i Netcom sin nettbutikk selges samme abonnement til 599?
medlem i 163 måneder
 

Re: Lurt av Lefdal og NetCom?

Innleggav Simen97 » ons 10.10.2012 17:18

Han forklarte det med at han trodde Leftdal solgte telefonen til meg for under 2499,- noe som ikke er tilfelle. Da jeg sa at dette ikke stemte bad han meg ta kontakt med Leftdal. Skal ta en telefon dit imorgen.
medlem i 161 måneder
 

Re: Lurt av Lefdal og NetCom?

Innleggav poppee » ons 10.10.2012 18:08

Det er nok ikke NetCom som har lurt deg eller har gjort feil.
Salgssystemet til NetCom har forskjellige prisplaner, hvor av Fastpris Large+ kan selges med 599/699/799,- i mnd.

Selgeren i butikken, har nok trykket feil her og gitt deg 799,- istedet for 599,- som iPhone 5 selges med.

Poppee

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: Lurt av Lefdal og NetCom?

Innleggav Simen97 » ons 10.10.2012 19:52

Takk Poppee!
Vil dette si at det kommer regning på 799,- eller bare noe som er "skrevet" ?
medlem i 161 måneder
 

Re: Lurt av Lefdal og NetCom?

Innleggav TheRealChristoffer » ons 10.10.2012 20:18

du får regning på 799 da det er det kundebehandleren har satt. veldig lett å trykke feil, gjort det selv og rettet opp i det.

bare ta kontakt med lefdal så ordner de opp for deg

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Lurt av Lefdal og NetCom?

Innleggav Simen97 » ons 10.10.2012 20:25

Takk for all hjelp, dette ordner seg nok! :)
medlem i 161 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron