Beste operatøren med Telenor-dekning?

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Re: Beste operatøren med Telenor-dekning?

Innleggav Chiang Mai 1963 » ons 10.10.2012 15:55

@danibo77: Det er i grunnen det jeg vil frem til, og grunnen til at jeg spurte Traktor som sier han kan bruke Netcom med OneCall (selv om jeg i grunnen vet at det han sier er feil, hehe). OneCall sitt SIM-kort støtter Telenor og Network Norway sine nett og kan veksle mellom disse to.

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Beste operatøren med Telenor-dekning?

Innleggav Traktor » ons 10.10.2012 18:40

Sant som dere sier, netcom fungerer ikke med netcom, men fikk alikevel av en eller annen grunn opp netcom i listen over tilgjengelige nettverk. Men Telenor fungerer så klart. Og etter min mening er dermed onecall beste operatør med telenor-dekning.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Beste operatøren med Telenor-dekning?

Innleggav wellendorf » ons 10.10.2012 19:25

Talkmore er helt suverene :)
medlem i 164 måneder
 

Re: Beste operatøren med Telenor-dekning?

Innleggav Chiang Mai 1963 » ons 10.10.2012 20:21

Hva gjør Talkmore mer suverene enn OneCall?

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: Beste operatøren med Telenor-dekning?

Innleggav danibo77 » tor 11.10.2012 11:59

Traktor skrev:Sant som dere sier, netcom fungerer ikke med netcom, men fikk alikevel av en eller annen grunn opp netcom i listen over tilgjengelige nettverk.


Det stemmer. En vil alltid få opp alle nett som er operative i nærheten av deg. At de er operative/tilgjengelige i listen er ikke det samme som at de tilgjengelige for deg og ditt sim-kort.

Men i en nødssituasjon vil en, som nevnt over her, alltid kunne bruke disse nettene for å ringe nødnumre. Valg av nødnett vil foregå automatisk i det du slår nummeret.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Forrige

Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]