Talkmore

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Talkmore

Innleggav kikmik » man 01.10.2012 0:07

Kan du få nano sim til Talkmore, vis ikke vet dere når det kommer, eller vis det kommer i det heltatt. :-)
medlem i 138 måneder
 

Re: Talkmore!!!!

Innleggav eirikaav » man 01.10.2012 0:11

Jeg spurte Talkmore om dette her om dagen, og da fikk jeg følgende svar:

Bestilling av nano fra http://www.talkmore.no er dessverre ikke mulig enda. Men vi mottar nano-sim i god tid før du mottar din iPhone 5.


Ikke noe helt nøyaktig altså, men det var det de hadde å si.
medlem i 211 måneder
 

Re: Talkmore!!!!

Innleggav xtofferx » man 01.10.2012 0:22

Jeg får Nano-sim i posten veldig snart av talkmore :)

Brukerens avatar
medlem i 181 måneder
 

Re: Talkmore

Innleggav stuttboksa » ons 03.10.2012 12:54

Jeg spurte talkmore om følgende:

"Jeg har bestillt iphone 5 og trenger da nano-sim. Har dere dette tilgjengelig, eller får dere dette på plass i nærmeste fremtid?"

Dette svaret fikk jeg:

"Dette kan du bestille selv fra dine Mine Sider. Vær da obs på at kortet automatisk blir aktivert etter 14 dager."

Jeg finner ikke noe sted å bestille dette. Finner kun bestilling av nytt sim-kort. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg bestiller dette?
medlem i 183 måneder
 

Re: Talkmore

Innleggav o2plus » ons 03.10.2012 15:38

stuttboksa skrev:Jeg spurte talkmore om følgende:

"Jeg har bestillt iphone 5 og trenger da nano-sim. Har dere dette tilgjengelig, eller får dere dette på plass i nærmeste fremtid?"

Dette svaret fikk jeg:

"Dette kan du bestille selv fra dine Mine Sider. Vær da obs på at kortet automatisk blir aktivert etter 14 dager."

Jeg finner ikke noe sted å bestille dette. Finner kun bestilling av nytt sim-kort. Noen som kan fortelle meg hvordan jeg bestiller dette?


Du finner det under "bestill nytt sim-kort". Der kan du velge vanlig, micro eller nano. Gjorde det selv for 5 minutter siden.
medlem i 138 måneder
 

Re: Talkmore

Innleggav wellendorf » ons 03.10.2012 15:39

Talkmore har lovet meg nanosim i 2 uker nå, ennå ikke fått, ennå ikke sendt. Derfor jeg bytter over til djuice ;)
medlem i 164 måneder
 

Re: Talkmore

Innleggav Mohammed » ons 03.10.2012 16:08

Jeg har bestillt nano sim fra talkmore på lørdag så fikk jeg den igår (tirsdag ) så dem har det på lager ;) og du bestiller det ved å trykke på bestill nytt sim så velger du av hvilken du vil ha :)
medlem i 177 måneder
 

Re: Talkmore

Innleggav stuttboksa » ons 03.10.2012 16:14

Takk for svar. Trodde jeg fikk vanlig sim hvis jeg trykker på den linken. Syns det kom frem utydelig på siden til talkmore.
medlem i 183 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]