Opplever flere OneCall som trege vedr. lev. av nano-sim?

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Re: Opplever flere OneCall som trege vedr. lev. av nano-sim?

Innleggav jokk mokk » søn 30.09.2012 13:15

kuttet et One Call micro sim til Nano sim i går, trenger ikke file tykkelsen men klipp kortet litt for stort og puss kantene til det passer. funker fett
medlem i 139 måneder
 

Re: Opplever flere OneCall som trege vedr. lev. av nano-sim?

Innleggav Pesico » søn 30.09.2012 13:20

Takk for hjelpen til begge. Tror det er er kontaktflaten på mitt mikrosim som er større enn deres. Ser ut som kontaktflaten på mitt er høyere enn et nanosim, men det skal vistnok ikke ha noe å si. Tar sjansen vis jeg blir nødt til det. Har sim-kort fra noen andre enn One Call så det kan ha noe med saken å gjøre.
medlem i 189 måneder
 

Re: Opplever flere OneCall som trege vedr. lev. av nano-sim?

Innleggav Ronnien » man 01.10.2012 13:10

grimrippa skrev:Nei det er nano. Micro er det jeg kuttet. Det var enklere å kutte micro til nano enn standard til micro. Jeg gjorde ingenting med tykkelsen, og den går lett inn og ut av telefonen.

Bilde

Nano - Custom micro til nano - Micro - Standard


Hvis ikke jeg får nanosim kortet mitt i dag fra onecall (bestilt 21.09, sendt 22.09) så blir bruker jeg denne malen på micro kortet :-D

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Opplever flere OneCall som trege vedr. lev. av nano-sim?

Innleggav Dinael » tor 04.10.2012 19:40

Jeg bestilte nano-SIM på mandag, fikk det i dag så må si meg ganske fornøyd med leveringstiden til One Call. Selv om jeg strengt tatt ikke trenger det på en 3-4 uker fortsatt ;)

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Opplever flere OneCall som trege vedr. lev. av nano-sim?

Innleggav Svupp » fre 05.10.2012 20:41

snakket med dem på nytt i går, og de skal sende meg et nytt, så får vi se om det kommer frem. :-)
medlem i 150 måneder
 

Re: Opplever flere OneCall som trege vedr. lev. av nano-sim?

Innleggav itobias » fre 05.10.2012 23:16

Jeg fikk nano-sim igår fra onecall :-) men har et problem...Det nano-sim kortet jeg fikk ble aktivert igår og da fungerer ikke det gamle. Jeg trenger fortsatt det gamle fordi iphone 5 som jeg bestilte fra apple kommer jo ikke før om 3-4 uker. Hva kan jeg gjøre for å få aktivert det gamle igjen? På forhånd takk.
medlem i 137 måneder
 

Re: Opplever flere OneCall som trege vedr. lev. av nano-sim?

Innleggav Traktor » fre 05.10.2012 23:35

Ringe onecall kanskje?

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Opplever flere OneCall som trege vedr. lev. av nano-sim?

Innleggav itobias » fre 05.10.2012 23:42

så sant
medlem i 137 måneder
 

Re: Opplever flere OneCall som trege vedr. lev. av nano-sim?

Innleggav leify » fre 05.10.2012 23:54

Mitt kort ble sendt mandag og motatt Onsdag,bestlite det fredag kvelden.Det står nå i en iPhone5 og koser seg :-)

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: Opplever flere OneCall som trege vedr. lev. av nano-sim?

Innleggav Svupp » lør 06.10.2012 1:19

itobias skrev:Hva kan jeg gjøre for å få aktivert det gamle igjen? På forhånd takk.

kontakte kundeservice. Jeg var redd det samme skulle skje meg, at mitt nåværende skulle slukke virke når det nye ble aktivert, og som fortsatt var borte i posten. De sa det ikke var noe problem og få åpnet det gamle igjen. Det var bare å kontakte dem så ordnet de det med en gang.
medlem i 150 måneder
 

Re: Opplever flere OneCall som trege vedr. lev. av nano-sim?

Innleggav Leon83 » lør 27.10.2012 15:59

Skikkelig nedtur. Har mottatt iPhone 5, men får ikke brukt den før om 1-2 uker. Etter å ha lest en kommentar på et forum så trodde jeg at man kunne bruke telefonen uten simkort, altså som en iPod Touch frem til man mottar simkortet. Men det kan man jo ikke.

I tillegg så vil det ta ekstra lang tid til One Call-abonnementet er klart pga utfylling av eierskifteskjema og at simkortet må leveres til folkeregistrert adresse.

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Forrige

Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]