Både mobil på gsm og på ip med app?

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Både mobil på gsm og på ip med app?

Innleggav jegerikke » tir 18.09.2012 15:22

hei

jeg har brukt en god del timer nå på og prøve og finne en løsning på et deknings problem.
siden det er dårlig dekning der jeg bor.

prøver og finne en løsning som jeg kan bruke iphonen som ip telefon når jeg kun har wifi dekning.

Finnes det noen løsning???????


Har vert i kontakt med icalls, noe som hadde vert mitt i blinken. men de driver og prøver og få inn nye investorer så de er ikke oppe og går.

har hørte med telenor og de sier jeg kan ha tvilling sim og vidrekoble tvillingkortet til et annet nummer.

finnes noen iptjenester som jeg kan få et fast nummer og som kan installeres på en klient enten fra leverandøren eller via 3 part program.


er i all hovesak muligheten til og besvare anrop som er viktig.
noen som kan hjelpe meg?

(ps. jeg er litt låst via telenor bedrift pga. jobben) så jeg kan ikke bruke network norways løsning. vil også helst slippe femtoceller da jeg har bedre dekning på tomta med wifi.
medlem i 179 måneder
 

Re: Både mobil på gsm og på ip med app?

Innleggav Leikvin » ons 19.09.2012 10:53

Jeg har phonzo "fasttelefon" som ip-telefon.
Phonzo tillater bruk av ditt abbonement med en pc-app og vilkårlige sip iptelefon-apper.
På min iphone har jeg installert en ip-tlf-app. Bruker en app som heter SIP acrobits http://www.acrobits.cz/4/acrobits-softphone-for-iphone

her er et bilde av min aktive app:
Bilde

Du får altså et "fastnummer" ( iptelefon) som du kan ha aktiv på din pc eller din iphone.

VH
medlem i 164 måneder
 

Re: Både mobil på gsm og på ip med app?

Innleggav jegerikke » ons 19.09.2012 13:33

Takk. dette må jeg nok prøve.

trenger jeg noe andre tjenester fra phonzo får at det skal fungere på iphone eller holder det med at jeg bestiller Basic abb. fra dem?
medlem i 179 måneder
 

Re: Både mobil på gsm og på ip med app?

Innleggav Leikvin » ons 19.09.2012 14:37

Du behøver ingen andre tjenester for å få det til å funke på iPhone.
Til pc, tror jeg du må betale 50 :- for å få adgang til pc-klienten.

Forøvrig behøver du ikke kjøpe basic-abbonement.
Jeg kjører med Phonzo Kash:
http://www.phonzo.no/privat/abonnement/phonzo_cash/

Fungerer som et kontantkort, hvor du forutbetaler ringetid. Da får du ingen månedsutgift.

Smak og behag hva man velger.

VH
medlem i 164 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron