iPhone 5 nano-sim

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav Traktor » tor 20.09.2012 6:31

Nei, se der! Det har du rett i. Nå har de tatt det bort hos meg også. Tidligere denne uka var valgene Vanlig SIM / Micro-SIM. Nå er det tilbake til Vanlig SIM eller Micro-SIM. Får håpe de endrer dette igjen. Jeg vil ha Nano-SIMkortet mitt her når telefonen kommer :-)[/quote]

Så egentlig har det aldri vært nano sim tilgjengelig hos Telenor, slik jeg tolker det du sier?

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav perh1 » tor 20.09.2012 6:58

Husk at Telenor deaktiverer det gamle sim-kortet 14 dager etter utsending av nano-sim uavhengig om du har aktivert det nye nano eller ikke..... Bestiller du nano i dag og må vente litt på den nye 5´ern kan du plutsetlig stå uten kontakt på din gamle iPhone....

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav anderskk » tor 20.09.2012 7:37

Traktor skrev:Så egentlig har det aldri vært nano sim tilgjengelig hos Telenor, slik jeg tolker det du sier?


Har rettet opp innlegget mitt nå. Tidligere i uka var det 2 valg: Vanlig SIM/Micro-SIM eller Nano-SIM.
medlem i 148 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav tarild » tor 20.09.2012 9:12

Har nettop bestilt nanosim hos onecall. Enkelt og greit via kundechat :)
medlem i 198 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav premium2006 » tor 20.09.2012 9:32

Onecall kunder kan bestille nano sim under mine sider. Har akkurat gjort dette!

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav Fat_Board » tor 20.09.2012 12:01

Siden jeg ser at noen av dere er OneCall-kunder og bestiller Nano-SIM så lurer jeg på hvordan dere har tenkt å få tak i den nye iPhonen? Den kommer jo bare i butikker der du må kjøpe den med abonnement så lenge du ikke kjøper den gjennom Apple da, og det tar jo litt tid.

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav cybervision_ » tor 20.09.2012 12:18

Like greit å bestille så vet man at man har simkortet klart i det minste
medlem i 223 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav Svupp » tor 20.09.2012 12:42

hos onecall kan vi selv bestemme når vi ønsker kortet aktivert, så jeg skal nå bestille, og så får jeg det aktivert den dagen telefonen kommer. Om jeg må vente noen uker på telefonen, så vet jeg at simkortet ligger her og det er bare å få det aktivert, så er jeg i gang fra dag en med telefon i hus.
Jeg har en 4s nå, så jeg har ikke tenkt å renne ned noen dører for å få den fra første dag. Telefonen kommer når den kommer.
medlem i 150 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav Fat_Board » tor 20.09.2012 23:08

Ser ut som Netcom kommer til å ha alt inne av nano-sim når iPhone 5 slippes. Så bare å ta det med ro ;-)

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav tore.m » fre 21.09.2012 0:37

Noen som vet om netcom har de inne? finner ingen ting om det på siden dems.
medlem i 166 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav kikmik » ons 26.09.2012 19:42

Kan du bestille nano-sim fra telenor eller ikke :-) vis du kan hvor mye koster der :-D Også må du kjøpe med abonomang/ eller hva det heter, Norsk er ikke mitt beste fag :D
medlem i 138 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav DADDY » fre 28.09.2012 7:18

Telenor!

Hei, forstår jeg det riktig at man bare kan gå til en eller annen forhandler og få nano-simm fra Telenor?

Lefdal/Elkjøp osv.?

Ble tatt på sengen og få telefonen min allerede i morgen...

EDIT:

SIM-kort på dagen?
Dersom du trenger nytt SIM-kort på dagen, kan du gå til en telenorforhandler. Du får nytt kort på stedet, men noen forhandlere tar betalt for jobben.

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Forrige

Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]