iPhone 5 nano-sim

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav wellendorf » ons 19.09.2012 13:45

Noen som vet om Talkmore har dette klart?

Edit: Sendte mail til de, fikk svar på minuttet. Kreds! De får inn nano sim denne mnd, så da er to stykker bestilt =)
medlem i 164 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav sba8585 » ons 19.09.2012 18:08

Da fikk jeg bekreftelse fra OneCall at man kan forhåndsbestille Nano-Sim fra i morgen (20.09.2012) formiddag. :-)
medlem i 192 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav bruiseprestine » ons 19.09.2012 20:00

Og jeg fikk bekreftelse fra onecall igår at man kunne bestille nanosim fom idag. LOL!

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav lob » ons 19.09.2012 21:52

Får vist ikke bestilt fra Telenor! De sa at de ikke viste når de fikk inn heller...
medlem i 167 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav admin » ons 19.09.2012 21:59

Telenor sine nano-sim er hos flere forhandlere nå, men de sier ikke så mye om det. Fikk tilsendt disse to bildene i dag:

Bilde
Bilde

Interessant at det står «4G Ready» på dem.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav Chriistoffer » ons 19.09.2012 22:29

anderskk skrev:Nano-SIM kan nå bestilles fra "Mine sider" på Telenor Mobil.


Det tror jeg ingenting på. Var akkurat inne for å sjekke, og eneste valgene jeg har er Vanlig og Micro-sim.
medlem i 168 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav lob » ons 19.09.2012 22:57

admin skrev:Telenor sine nano-sim er hos flere forhandlere nå, men de sier ikke så mye om det. Fikk tilsendt disse to bildene i dag:

Bilde
Bilde

Interessant at det står «4G Ready» på dem.



Haha, den er god!
Skal sjekke ut i morgen! Men blir nok uaktuelt å betale 200,- hvor 190,- av de går rett i baklomma til forhandlerne. Bestiller heller slik at jeg får gratis av Telenor :)
medlem i 167 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav wellendorf » ons 19.09.2012 23:07

Hos talkmore koster de 49kr ;)
medlem i 164 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav Fat_Board » ons 19.09.2012 23:13

@Admin, regner med at Telenor lanserer 4G samtidig med iPhone 5. De skulle visst lansere det nå i høst.

@lob 100 % av kronene går rett til butikken. Jobber selv i en Netcom-butikk og det koster oss ingenting, akkurat som hos Telenor, å få simkort. Så det er snakk om ren fortjeneste.
Personlig gidder jeg ikke ta betalt for det i det hele tatt. Ser heller mer på det som en gest til kunder slik at de forhåpentligvis kommer tilbake til butikken neste gang de trenger hjelp med noe.
Sist endret av Fat_Board den tor 20.09.2012 0:29, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav lob » ons 19.09.2012 23:31

var det jeg fryktet! synd at du ikke er telenor-forhandler, da skulle jeg ha bevist dratt til deg på grunn av innstillingen din til kundeservice!
medlem i 167 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav Mobilguruen » ons 19.09.2012 23:36

@Fat_Board

Har du NanoSim inne?
Skal til nydalen imorgen å hente mine.
medlem i 181 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav Chriistoffer » ons 19.09.2012 23:55

lob skrev:var det jeg fryktet! synd at du ikke er telenor-forhandler, da skulle jeg ha bevist dratt til deg på grunn av innstillingen din til kundeservice!


De gangene de har sagt jeg må betale 200 kr hos forhandler har jeg som regel bare betalt, ringt kundeservice etterpå. Da har de kreditert meg 200kr på neste regning.
medlem i 168 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav Fat_Board » tor 20.09.2012 0:35

@Mobilguruen, nei ikke fått inn noen enda. Har ikke sett noe til det på våre sider. Regner med å få mer info på mandag.

@Chriistoffer riktig det ja, man kan ringe inn til kundeservice og få det kreditert, men igjen så blir det en jobb kunden må gjøre, samt betale noen kroner for å ringe inn.

Mine kolleger i Telenorbutikken bortenfor meg er helt nazi på det å få penger for nye simkort. Er nesten så ikke jeg engang får et kort gratis fordi vi trenger det for å sjekke at ikke telefoner er låst til en operatør.

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav Jonaldo93 » tor 20.09.2012 1:43

Har noen noe tips om hvilken Telenor butikk jeg kan dra til for å få nano-sim?

Brukerens avatar
medlem i 176 måneder
 

Re: iPhone 5 nano-sim

Innleggav anderskk » tor 20.09.2012 6:19

Chriistoffer skrev:
anderskk skrev:Nano-SIM kan nå bestilles fra "Mine sider" på Telenor Mobil.


Det tror jeg ingenting på. Var akkurat inne for å sjekke, og eneste valgene jeg har er Vanlig og Micro-sim.


Nei, se der! Det har du rett i. Nå har de tatt det bort hos meg også. Tidligere denne uka var valgene Vanlig SIM / Micro-SIM eller Nano-SIM. Nå er det tilbake til Vanlig SIM eller Micro-SIM. Får håpe de endrer dette igjen. Jeg vil ha Nano-SIMkortet mitt her når telefonen kommer :-)

Edit: Rettet opp hva valgene var tidligere i uka. Note to self: ikke skriv innlegg så tidlig på morgenen.
Sist endret av anderskk den tor 20.09.2012 7:36, endret 1 gang
medlem i 148 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron