Plutselig høy regning (telenor)

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Plutselig høy regning (telenor)

Innleggav kbn » man 20.08.2012 22:54

Jeg har for andre måneden på rad fått en mye dyrere regning fra Telenor for iPhonen min enn normalt; siden i går har beløpet gått fra under 20,- til 412,-, og jeg har nesten ikke brukt telefonen i det hele tatt. Forrige måned var regningen på over 700, også da helt plutselig. Alt inkludert internett er brukt opp (i går var 1/4 brukt ca) og det står på Telenor-appen at jeg har brukt internett for 399,- siden i går, som jo er merkelig når jeg nesten ikke har brukt iPhonen på 3G; det lille jeg har brukt de siste dagene har stort sett vært på WiFi. Begynner nesten å lure på om det er en app som sluker penger eller om telefonen er hacka, haha.

Noen andre som har fått plutselige høye regninger? Noen som vet hvorfor det skjer og hvordan man kan unngå at det skjer? Vet at andre har fått reginger på 20.000 og sånn, dette er jo bare småtteri i forhold til det, men det virker allikevel som om noe er galt når regningen fyker i været på den måten på bare noen timer. Har hatt iPhone i flere år og det har aldri skjedd før, har aldri brukt opp inkl. internett før heller. Bah, så irriterende! D:

Brukerens avatar
medlem i 151 måneder
 

Re: Plutselig høy regning (telenor)

Innleggav Chiang Mai 1963 » tir 21.08.2012 0:22

Opplevde det samme på en Android-mobil her i huset. Telenor påsto det var mobilens feil og eneste forslag var å stenge abonnementet for datatrafikk. Temmelig sært.

Brukerens avatar
medlem i 186 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]