Iphone 4 + MMS + Chess = Håpløst

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Iphone 4 + MMS + Chess = Håpløst

Innleggav King-Nothing » man 11.07.2011 23:30

Uansett hva jeg prøver, får jeg ikke MMS til å fungerer skikkelig. Jeg har ringt Chess og fått beskjed om at instillingene jeg bruker er riktige og de sier at alt ser bra ut fra deres side. Jeg fikk mottat en MMS her om dagen (tidligere fikk jeg hverken sendte eller mottat), men jeg får ikke til å sende. Dette gjelder uansett om jeg er på 3G, EDGE eller WiFi, det fungerer bare ikke....

Noen andre som har hatt dette problemet, men fått fikset det?
medlem i 190 måneder
 

Re: Iphone 4 + MMS + Chess = Håpløst

Innleggav wellendorf » tir 12.07.2011 1:08

Hmmm, må vel være noe med innstillingene;) Hele familien her har I4 og chess, uten problemer. Heller aldri vært
medlem i 164 måneder
 

Re: Iphone 4 + MMS + Chess = Håpløst

Innleggav King-Nothing » tir 12.07.2011 8:51

Vel, Chess sier i alle fall at alt er riktig. Hadde du giddi å postet instillingene dere bruker?
medlem i 190 måneder
 

Re: Iphone 4 + MMS + Chess = Håpløst

Innleggav Haug » tir 12.07.2011 9:15

Post dine innstillinger, så skal jeg sammenligne;)

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 

Re: Iphone 4 + MMS + Chess = Håpløst

Innleggav perhau » lør 08.10.2011 16:39

Jeg har akkurat samme problem, jeg får ikke sendt eller mottat mms.
Ringte kundeservice selv, og de sier det så fint ut hos dem. Eneste forslaget de kunne komme var at jeg skulle synkronisere Iphone med Itunes.
Bruker:

APN: netcom
Brukernavn:
Passord:
MMSC: http://mm/
MMS-proxy: 212.169.066.004:8080
MAKS MMS størrelse: 307200
MMS UA prof-url:

Noen som kan hjelpe?

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 

Re: Iphone 4 + MMS + Chess = Håpløst

Innleggav wellendorf » lør 08.10.2011 17:05

Ser akkurat slik ut på mine innstillinger også og jeg har som sagt null problem. Har du prøvd å nullstille osv?
medlem i 164 måneder
 

Re: Iphone 4 + MMS + Chess = Håpløst

Innleggav perhau » lør 08.10.2011 17:53

Har prøvd det meste har jeg inntrykk av, nullstilt og slått av og på. kundeservice mener at en synkronisering via Itunes vil hjelpe eller en total omstart.

Brukerens avatar
medlem i 184 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere