Dekningen som forsvant... (netcom)

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Dekningen som forsvant... (netcom)

Innleggav Tobben85 » tor 21.04.2011 13:15

Dama har nettopp fått seg iphone 4 og alt fungerte som det skulle de første 48 timene. Plutselig mistet hun dekningen, men datatrafikken fungerer som den skal. Har lest litt på forumet og testet ut tips som å deaktivere 3G osv uten resultater. Netcom har sett på saken med finner ingen feil, og da jeg testet med ett annet netcom sim, fungerte det heller ikke...

I og med at det fungerte de første dagene antar jeg at det ikke er noe feil med telefonen, snarere noen innstillinger e.l. Noen som har opplevd det samme og har noen tips til hvordan man kan løse dette, eller må telefonen resettes?
medlem i 210 måneder
 

Re: Dekningen som forsvant... (netcom)

Innleggav JasKo » tor 21.04.2011 23:20

Hadde noe av de samme probleme. Jeg måtte rett og slett over på en leverandør med Telenor dekning. (OneCall i mitt tilfelle)... en ulempe med iPhone 4....

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Dekningen som forsvant... (netcom)

Innleggav Tobben85 » fre 22.04.2011 10:59

Men det må vel finnes en annen løsning enn å gå over til Telenor?
medlem i 210 måneder
 

Re: Dekningen som forsvant... (netcom)

Innleggav JasKo » lør 23.04.2011 23:42

Apple sa at en bumper vil hjelpe... hjalp ikke meg.

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Dekningen som forsvant... (netcom)

Innleggav Tobben85 » tir 03.05.2011 16:56

har forsøkt det også, men ingen effekt :-S
medlem i 210 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]