operatørlås og telenor

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

operatørlås og telenor

Innleggav janhab » tir 25.01.2011 15:42

Ringte Telenor i går og ba de låse opp min iphon4 og ga de imei nr. Han jeg snakket med hos de sa at jeg kunne bare koble telefonen opp i itunes om ca 15 minutere, gjorde så det etter at det hadde gått en halvtime og fortsatt ingen melding om at telefonen var opplåst, prøvde flere ganger i går og har gjordt det samme i dag. uten noen respons. har gjennoprettet fra sikkerhetskopi men fortsatt ingen melding om at telefonen var opplåst. Ringte de på nytt i dag, men fikk beskjed om at de hadde åpnet den.
Er det noen her som har erfaringer med dette problemmet? og som kan komme med ett godt råd så hadde jeg vært takksom.

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: operatørlås og telenor

Innleggav tommis » tir 25.01.2011 16:52

Har du forsøkt med annet simkort? Har låst opp noen iphones og kan ikke huske det kom opp noen mld om at telefonen var låst opp. Puttet bare inn annet simkort etter oppdatering og det funket. Men kanskje jeg husker feil...

Brukerens avatar
medlem i 168 måneder
 

Re: operatørlås og telenor

Innleggav Salx55 » tir 25.01.2011 17:43

Mener på at det ikke kommer noe varsel når den er opplåst, låste opp 3GS'n i jula mener å huske at kjæresten bare puttet i sitt sim så fungerte det.
medlem i 160 måneder
 

Re: operatørlås og telenor

Innleggav Macini » tir 25.01.2011 18:22

Vet ikke om det er det samme som med NetCom, men der måtte jeg starte iPhone med et NetCom-kort for å få melding om at den var opplåst.

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: operatørlås og telenor

Innleggav FriDag » tir 25.01.2011 19:02

Jeg har Telenor, fikk min låst opp ved at jeg satte i et Netcom kort som tlf avviste, deretter satte jeg i Telenor igjen, da ble den låst opp. (må være koblet til Itunes)
medlem i 164 måneder
 

Re: operatørlås og telenor

Innleggav janhab » tir 25.01.2011 21:05

Ok. Da venter jeg til jeg får mitt nye sim i posten om noen dager. og prøver da. tusen takk for hjelpa.

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: operatørlås og telenor

Innleggav HairBall » fre 18.02.2011 18:49

du må ta en restore i itunes etter den er låst opp
medlem i 199 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]