Hold dere unna telenor

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Hold dere unna telenor

Innleggav knuhen » man 03.01.2011 19:24

Er så uheldig å ha telenor bedrift abbonement på jobb som har en maksgrense på 60 kroner døgnet i datatrafikk. Tenkte det var kjekt med 200 Mb datatrafikk for 60-70 kroner ekstra i måneden, og kjøpte på dette. Like før jul var jeg så uheldig og komme like over 200Mb grensen. Da skulle plutselig Telenor ha 720,- kroner for desember måned, i tilegg til de 60-70 kronene jeg betaler fast ! På min prisinfo på telefonen står det maks 60 kroner døgnet, men det gjalt ikke, kunne telenor fortelle meg, da jeg hadde kjøpt på 200Mb ! Ok, nå skal jeg jobbe for at telenor mister hele bedriften jeg jobber i (ca 900 ansatte) Heldigvis er det ting på gang i bedrifte, og flere har skjønt at datatrafikk på mobilen er vanlig i 2011 ! Kommentarer ?
medlem i 187 måneder
 

Re: Hold dere unna telenor

Innleggav Patos » man 03.01.2011 19:42

Jeg kjøpte ekstra abbonement med fri nedlastning en dag etter å ha blitt oppringt og annbefalt dette da de så jeg brukte mye datatrafikk. Det var det dyreste de hadde og jeg kunne bare streame så mye musikk og annen data så mye jeg ville.
Plutselig en dag fikk jeg en push melding at jeg hadde overskredet max grensen og at jeg måtte kontakte dem.
Tenkte at oppgraderingen ikke hadde blitt registrert.
Men neida, fri nedlasting var jo selvfølgelig ikke fri nedlastning det måtte jeg sjønne. Det bare het det.
Jeg måtte pent betale mer siden jeg hadde overskredet en grense som selgeren ikke hadde nevnt.
De visste hvor mye jeg hadde lastet ned de sisste månedene og visste at det var over grensen for "Fri nedlastning" , men sa ikke noe.
De skulle fremdeles kalle det fri nedlastning sa de da det ikke var noe stort problem da de fleste ikke overskred grensen.
Man skal visst ikke sjønne alt her i verden når det gjelder markedsføring.
medlem i 197 måneder
 

Re: Hold dere unna telenor

Innleggav ruhande » man 03.01.2011 20:14

Dette er da ikke noe Telenor-"problem"! Alle operatører har maksgrenser, det står klart og tydelig i vilkårene.
medlem i 178 måneder
 

Re: Hold dere unna telenor

Innleggav DADDY » man 03.01.2011 20:38

Lykke til, ta gjerne med noen avsnitt når du klager til "jobben".

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron