Britisk abb. med ubegrenset data for en kort tid

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Britisk abb. med ubegrenset data for en kort tid

Innleggav SpecialForce » søn 02.01.2011 3:40

Hei, mulig jeg svipper over til England i den nærmeste fremtid. I den anledning vil jeg ha med en iPad og en iPhone, finnes det noen tilbud i England som tilbyr fri datatrafikk for 4 dager til en rimelig pris under mitt lille opphold? Vil ikke betale i dyre dommer, kun fordi jeg eier en smarttelefon..
Noen forslag?
medlem i 169 måneder
 

Re: Britisk abb. med ubegrenset data for en kort tid

Innleggav nilsi60 » søn 02.01.2011 13:07

jeg vil tippe de fleste abonomentene går over en månedsperiode, og ikke firedagersperiode…

Brukerens avatar
medlem i 165 måneder
 

Re: Britisk abb. med ubegrenset data for en kort tid

Innleggav SpecialForce » søn 02.01.2011 14:24

Vel, slik jeg forstår det finnes det i USA abbonementer som heter "pay as you go". Enkelte av disse har relativt fine databetingelser knyttet opp mot seg, så jeg lurte på om det er noe jeg kunne dra nytte av i England, og om noen visste om en eller annen løsning for dette.
medlem i 169 måneder
 

Re: Britisk abb. med ubegrenset data for en kort tid

Innleggav gnorh » søn 02.01.2011 14:37

Britene er mer opptatt av å identifisere den reelle eieren av telefonen. For å få et simkort må du både vise pass og en utility bill (strømregning, fasttlf, gass etc) som er sendt til deg. Med andre ord: Har du ikke en kompis som bor der borte, så glem det.
medlem i 164 måneder
 

Re: Britisk abb. med ubegrenset data for en kort tid

Innleggav havardrno » søn 02.01.2011 16:25

Det er ikke noe problem å skaffe seg et "Pay as you go"-kort i england, og bruke en bolt on til å skaffe seg datatrafikk i en begrenset periode.
Feks. http://www.o2.co.uk/explore/tariffs/bol ... ygoboltons
medlem i 166 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]