Jula varer helt til påske?

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Jula varer helt til påske?

Innleggav Olemot » tor 02.12.2010 12:25

Ludo Mobil er nå ute med en julegave. Ludo Spesial.
Fri bruk frem til 15.04.2011. 8-) Pris kr 199,00 pr. mnd.

Noen andre operatører som har tilsvarende tilbud eller er det bare ut dette året?

Edit: La til pris
medlem i 195 måneder
 

Re: Jula varer helt til påske?

Innleggav Andreas_S » tor 02.12.2010 13:13

Tipper andre kommer diltende etter.. ;)

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Jula varer helt til påske?

Innleggav thomasfoto » søn 05.12.2010 11:08

... Det har de også.

Både Chess og Tele2 har lignende tilbud nå.
Liker slik konkurranse :)

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: Jula varer helt til påske?

Innleggav henrikyo » søn 05.12.2010 18:30

Hehe syntes synd på Netcom kunder som betaler dyre dommer for italk.

Har nå hatt fri bruk for 199 siden oktober, og kommer nå til å ha det til og med 16.04.

Digg
medlem i 197 måneder
 

Re: Jula varer helt til påske?

Innleggav Castle » søn 05.12.2010 18:42

Slik jeg forstår det er ikke dette samme tilbudet som lavpris-selskapene har før jul, type 199 ut året og fri bruk? Men her betaler en 199,- hver måned men en kan til gjengjeld ringe til en blir blå`?
medlem i 176 måneder
 

Re: Jula varer helt til påske?

Innleggav alter@gooogle.mehihihi » søn 05.12.2010 19:41

Man kan tro at tilbudene som reklameres for kr 199,- 99,- eller 89,- ut året er 100 % gratis etter dette, men det er det dessverre ikke.
Det kommer fort til noen kroner om man ringer annet enn vanlig fasttelefon eller man ringer til noen som er i utlandet. Samme med SMS til nummer som er utenfor landets grenser.
Så PASS PÅ.
Det er fortsatt ikke "dyrt" men det tilkommer likevel, så synes det var på sin plass å si fra.
medlem i 164 måneder
 

Re: Jula varer helt til påske?

Innleggav JasKo » søn 05.12.2010 20:47

alter@gooogle.mehihihi skrev:Man kan tro at tilbudene som reklameres for kr 199,- 99,- eller 89,- ut året er 100 % gratis etter dette, men det er det dessverre ikke.
Det kommer fort til noen kroner om man ringer annet enn vanlig fasttelefon eller man ringer til noen som er i utlandet. Samme med SMS til nummer som er utenfor landets grenser.
Så PASS PÅ.
Det er fortsatt ikke "dyrt" men det tilkommer likevel, så synes det var på sin plass å si fra.


Dette er sant, men blir fortsatt mye billigere enn hvilken som helst annen abbo. Ihvertfall på meg. Hadde cirka 700kr i mnd, nå havner jeg på 120kr i mnd med denne til 89,- ut året....

Uansett, noen av disse operatørene som har dette etter nyttår, men tilhører telenornett?

/Jasko

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Jula varer helt til påske?

Innleggav ehcnew » søn 05.12.2010 21:59

Telenor burde ha kommet med et lignende tilbu, kanskje de da kunne fått tilbake noen av abonnentene de har mistet, og de sier jo at de ønsker seg fornøyde kunder??? =-O
medlem i 161 måneder
 

Re: Jula varer helt til påske?

Innleggav hellopero » søn 05.12.2010 22:11

ehcnew skrev:Telenor burde ha kommet med et lignende tilbu, kanskje de da kunne fått tilbake noen av abonnentene de har mistet, og de sier jo at de ønsker seg fornøyde kunder??? =-O

Telenor er alltid dyrere. Alle vet dette.

Brukerens avatar
medlem i 185 måneder
 

Re: Jula varer helt til påske?

Innleggav henrikyo » man 06.12.2010 1:14

Fatter ikke at folk klager på et sånt super tilbud.

Kan sende så mye sms, ringe, bruke så mye 3g jeg vil, og all mms jeg orker til 199 i måneden? netcom har lignende i italk large, koster vel 900 kr måneden.

Det er også gratis oppstartsavgift på 199 kr måneden, så er du flink å passer på å ikke ringe folk i utlandet så har du fri bruk av mobil til 199 i måneden. Noe som jeg syntes er temmelig vilt
medlem i 197 måneder
 

Re: Jula varer helt til påske?

Innleggav alter@gooogle.mehihihi » man 06.12.2010 23:07

Ja, det er absolutt et meget godt tilbud. Ingenting å klager over! :-)
medlem i 164 måneder
 

Re: Jula varer helt til påske?

Innleggav wellendorf » man 06.12.2010 23:42

JasKo skrev:
alter@gooogle.mehihihi skrev:
Uansett, noen av disse operatørene som har dette etter nyttår, men tilhører telenornett?

/Jasko


Ludo er vel på telenornettet?
medlem i 164 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]