Telenor har satt opp iphoneprisene

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Telenor har satt opp iphoneprisene

Innleggav pman3003 » lør 30.10.2010 17:58

Min kjære 3gs fikk seg en tur i vaskemaskinen i dag, så jeg måtte ut å kjøpe meg en ny iphone 4. Jeg skulle ha surfprat m fra telenor og jeg skulle ha 32GB versjonen.

Stor var overraskelsen når telenor.no skulle ha 2990,- for telefonen med surfprat m. Tidligere kostet dette 2190,- Jeg klarer ikke å finne noe sted hvor det står at telenor har satt opp prisene med 800 kroner. Hva skjer?

Offiselle telenorpriser ved lansering; http://www.mobilen.no/wip4/telenor-hever-ikke-prisen/d.epl?id=44976

Dagens priser;
http://nettbutikk.telenor.no//ProductDetail.aspx?vareid=IPHONE32TELENOR.NO4B&varekategoriid=mobiltelefoner3&varekat=MOBIL

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Re: Telenor har satt opp iphoneprisene

Innleggav eisa01 » lør 30.10.2010 18:13

De gjorde det etter en liten stund. Tipper det var fordi prisene var ganske mye billigere enn Netcom, og at de får solgt uansett.

Hva med å kjøpe fra Apple i stedet? Det vil jo bli billigere det, og så f.eks. gå for OneCall Gavepakka.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Telenor har satt opp iphoneprisene

Innleggav pman3003 » lør 30.10.2010 18:16

Jaha? Hvor lenge etter lansering var det? Kan ikke huske å ha lest noe om det noe sted? Hvordan klarte Telenor å unngå negativ oppmerksomhet rundt det?

Apple sender ikke ut telefoner før om to uker, og så skal det fraktes til meg. Nei, da er det raskere å bestille fra telenor.

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Re: Telenor har satt opp iphoneprisene

Innleggav eisa01 » lør 30.10.2010 18:23

Husker ikke helt når det var, men det er riktig at det ikke ble omtalt i media. Ble egentlig veldig overrasket at de kom med såpass lave priser, med tanke på at Netcom gikk ut med sine priser først, og Telenor kunne matchet dem. Selv fikk jeg kjøpt ekstra billig til feil pris i starten 990 med Djuice Explore (totalt 5178 inkl. 500MB data/mnd), og det var faktisk noen som fikk det enda billigere enn det jeg fikk og. Nå koster den hele 2000 kr mer hos Djuice!

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Telenor har satt opp iphoneprisene

Innleggav pman3003 » lør 30.10.2010 18:26

Jeg fikk i og for seg kjøpt en 16GB til kona for den gamle prisen, er jo hyggelig å tenke på at det var et bedre kjøp enn jeg trodde :)

Brukerens avatar
medlem i 229 måneder
 

Re: Telenor har satt opp iphoneprisene

Innleggav KBiPhone » lør 30.10.2010 18:30

Raskere å kjøpe i butikk, men MYE dyrere og du må stort sett låse deg til ett dyrt ab også. Har man for mye penger kan man jo handle dyrt, men da merker man vel ikke at prisen har gått opp 800 heller? Selv har jeg gavepakka fra OneCall og får min iPhone4 32Gb på tirsdag, fra Apple. Vel verdt ventinga! :-)

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron