Hei!
Operatørlåsen på telefonen må fjernes før den fungerer med ditt nye abopnnement. Dersom du kan oppgi IMEI-nummeret til telefonen din så kan vi åpne denne for deg.
Hvis telefon er eldre enn 12 måneder finner du låsekoden ved å følge vedlagt link:https://netcom.no/kundeservice/mobiltelefon-hjelp/koder.html?linkid=tagcloud?linkid=tagcloud
IMEI er ikke registrert på abonnementet, vennligst kontakt kundeservice.
Hei!
Din iPhone er nå klar for opplåsing.
(... fremgangsmåte for å starte "restore" i iTunes...)
Dersom du ikke lenger har SIM-kort fra NetCom må du starte telefonen i gjenopprettings-modus i stedet. Dette gjør du slik:
- Slå telefonen helt av (hold inn Av/På-knappen på toppen til den røde bryteren kommer opp på skjermen, og dra den røde bryteren over til høyre for å slå av telefonen).
- Hold inn Home-knappen (den eneste knappen i fronten på telefonen) mens du kobler telefonen til datamaskinen med den tilhørende USB-kabelen.
- Vent til skjermen på telefonen viser iTunes-ikonet og USB-kabelen. Først da kan du slippe Home-knappen.
- Telefonen er nå i gjenopprettings-modus, og iTunes vil gjenkjenne dette og la deg utføre gjenopprettingen, men ikke noe annet.
Etter at gjenopprettingen er ferdig kobler du fra telefonen, bytter SIM-kort til det du har fått fra din nye operatør, taster PIN-koden, og kobler telefonen til iTunes på nytt. Den vil da aktiveres med dette SIM-kortet, og vil være klar til bruk i løpet av noen få sekunder.
Returner til Operatører og abonnementer
Registrerte brukere: Google [Bot]