av Jon74 » fre 05.11.2010 11:52
Hei.
Det er også et problem med å få aktivert microsimkort til Iphone her i huset. Har ringt utallige ganger til kundeservice, og prata med svært hjelpsomme og også ubrukelige kundebehandlere. Ønsker derfor å prøve her. Vi tok kontakt med Tele2 torsdag forrige uke, og fikk ny pinkode for å aktivere abonnementet. Telefonen ble lovet å fungere i løpet av kort tid. Prøvde igjen på fredag, og etter en ny runde fikk vi beskjed om å ta kontakt om det ikke var i orden innen 20:00 om kvelden. Heldigvis virker det gamle simkortet ennå, men det er ifølge en av de hjelpsomme kundebehandlerne tegn på at det nye ikke er aktivert... Nå er uka etter gått, og flere telefoner til kundeservice, med forskjellige beskjeder fra alle. Saken ble tirsdag sendt til teknisk som hastesak, og ingenting skjer. Vi blir svært irritert over at vi hele tiden får forskjellige tilbakemeldinger fra kundeservice.