Aktivering av microsim hos Tele2

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Re: Aktivering av microsim hos Tele2

Innleggav Tele2_ks » fre 05.11.2010 14:35

Hei Jon74,

dette var ikke noe hyggelig lesing, og selvfølgelig skal vi prøve å hjelpe deg.

Sender du oss hvilket mobilnummer det gjelder og et kontaktnummer på PM skal vi se på saken.

Mvh
Henrik Lindblom
Kundebehandler
Tele2 Kundeservice

Brukerens avatar
medlem i 169 måneder
 

Re: Aktivering av microsim hos Tele2

Innleggav K M » tir 28.06.2011 16:51

Har bestemt meg for å forsøke meg som kunde i tele2. Har dermed bestil et abonnement med nytt nr. Jeg fikk så et micro-simkort i posten der det står at dette sim kort blir aktivert innen 24 timer. Men ingenting skjer. Jeg forsøker å ringe kundeservice, men gir etterhvert opp. Først venter jeg 10 minutter i telefonkø og faller ut. Deretter forsøker jeg å ringe på nytt men faller ut igjen før jeg er ferdig å taste meg gjennom en haug av menyvalg. Jeg sender så en mail. Denne er ikke besvart i skrivende stund. Jeg forsøker så å ringe kundeservice på nytt senere på dagen og står i telefonkø i 15 minutter uten at det opplyses om hvilket nr jeg er i køen. Får så snakke med en dame som lover at sim kortet skal være aktivert i løpet av få minutter. Det skjer ikke. Ringer på nytt enda senere på dagen. Nye 10 minutter i telefonkø. Det blir så lovet at simkortet skal aktiveres i løpet av kvelden. Dette skjer ikke. Ringer kundeservice igjen dagen etter igjen. Nye 10 minutter i telefonkø. Får snakke med en mann som nå er så ærlig og sier at han ikke vet hvor lang tid det tar før mitt abonnement er aktivert.

Dette er direkte latterlig kundeservice. Er nå svært skeptisk til å være kunde hos tele2. Hvordan behandler de eksisterende kunder, når det er så vanskelig å bli ny kunde? Kanskje de burde bruke mer penger på kundeservice enn på sauer på tv?
Om ikke noe har skjedd til i morgen bruker jeg angrerett og gir opp for godt. Dette gidder jeg rett og slett ikke.
medlem i 222 måneder
 

Re: Aktivering av microsim hos Tele2

Innleggav erik@grindheim.net » tir 28.06.2011 20:45

Hehe! Min erfaring er at det ikke var noe særlig bedre som kunde. Se her hvordan jeg opplevde det:
http://www.tele2kundeservice.com
medlem i 170 måneder
 

Re: Aktivering av microsim hos Tele2

Innleggav Haug » tir 28.06.2011 21:05

hehe. Helt rått=)

Brukerens avatar
medlem i 178 måneder
 

Re: Aktivering av microsim hos Tele2

Innleggav vintris » tir 28.06.2011 22:14

Haha. Fantastisk :-)
medlem i 189 måneder
 

Forrige

Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron