av K M » tir 28.06.2011 16:51
Har bestemt meg for å forsøke meg som kunde i tele2. Har dermed bestil et abonnement med nytt nr. Jeg fikk så et micro-simkort i posten der det står at dette sim kort blir aktivert innen 24 timer. Men ingenting skjer. Jeg forsøker å ringe kundeservice, men gir etterhvert opp. Først venter jeg 10 minutter i telefonkø og faller ut. Deretter forsøker jeg å ringe på nytt men faller ut igjen før jeg er ferdig å taste meg gjennom en haug av menyvalg. Jeg sender så en mail. Denne er ikke besvart i skrivende stund. Jeg forsøker så å ringe kundeservice på nytt senere på dagen og står i telefonkø i 15 minutter uten at det opplyses om hvilket nr jeg er i køen. Får så snakke med en dame som lover at sim kortet skal være aktivert i løpet av få minutter. Det skjer ikke. Ringer på nytt enda senere på dagen. Nye 10 minutter i telefonkø. Det blir så lovet at simkortet skal aktiveres i løpet av kvelden. Dette skjer ikke. Ringer kundeservice igjen dagen etter igjen. Nye 10 minutter i telefonkø. Får snakke med en mann som nå er så ærlig og sier at han ikke vet hvor lang tid det tar før mitt abonnement er aktivert.
Dette er direkte latterlig kundeservice. Er nå svært skeptisk til å være kunde hos tele2. Hvordan behandler de eksisterende kunder, når det er så vanskelig å bli ny kunde? Kanskje de burde bruke mer penger på kundeservice enn på sauer på tv?
Om ikke noe har skjedd til i morgen bruker jeg angrerett og gir opp for godt. Dette gidder jeg rett og slett ikke.