Datatrafikk på iPhone

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Re: Datatrafikk på iPhone

Innleggav sindrejibb » lør 14.08.2010 20:41

Har du vurdert djuice phone m/ Mobilsurf? 500 MB data inkl. hver måned, dette for 50 kr ekstra pr. måned (100 kr ekstra i månedsavgift, men telefonen er 600 kr billigere i innkjøp med Mobilsurf). Sitter å vurderer dette selv opp mot Onecall Faktura med datapakke... Vanskelig!

Edit: Kan jeg bruke iPhonen som et modem for laptopen min? I såfall kunne det vært smart å ha et abonnement med mye data inkl.
medlem i 194 måneder
 

Re: Datatrafikk på iPhone

Innleggav Kenneth.E » lør 14.08.2010 22:14

^Ja. Enten via bluetooth eller USB. Jailbreaker du kan du gjøre den om til en WiFi hotspot eller hva det nå kalles.
medlem i 195 måneder
 

Re: Datatrafikk på iPhone

Innleggav sindrejibb » lør 14.08.2010 22:18

Da tror jeg nesten jeg går for djuice phone m/ mobilsurf (500 MB inkl.). Kan jo egentlig erstatte mobilt bredbånd.
medlem i 194 måneder
 

Re: Datatrafikk på iPhone

Innleggav JD » søn 15.08.2010 23:17

Hva med ChessOnFlex, der kan du skreddersy abonnementet etter ditt eget behov.
medlem i 166 måneder
 

Re: Datatrafikk på iPhone

Innleggav HenrikWL » man 16.08.2010 10:48

sindrejibb skrev:Da tror jeg nesten jeg går for djuice phone m/ mobilsurf (500 MB inkl.). Kan jo egentlig erstatte mobilt bredbånd.


500MB er ingenting hvis du planlegger å erstatte mobilt bredbånd. Jeg freste igjennom 500MB på under ei uke når jeg brukte telefonen til det.

Brukerens avatar
medlem i 180 måneder
 

Re: Datatrafikk på iPhone

Innleggav Sorry » tir 28.12.2010 21:38

En liten oppdatering: Da har jeg hatt OneCalls Gavepakke siden den ble lansert og har undersøkt litt hva gjelder dataforbruk. Jeg har nå brukt iPhone ukritisk via 3G og må bare si at det for meg nesten ikke genereres datatrafikk. Jeg ligger på ca 100MB i mnd og dette er for meg overraskende lavt. Grunnen er jo selvfølgelig at jeg som mange andre, har WiFi hjemme, på jobb og de fleste andre stedene jeg er regelmessig.

Min konklusjon blir derfor at det billigste aboet for meg med mitt bruk vil være OneCall Faktura med datapakke på 100MB. I den forbindelse lurer jeg på om noen vet om man får en SMS når man nærmer seg datagrensen? Eller kuttes datatilgangen etter oppnådd 100MB?
medlem i 171 måneder
 

Re: Datatrafikk på iPhone

Innleggav Salx55 » tir 28.12.2010 22:17

Ubegrenset surfring med Netcom flexitalk er tingen! :)
medlem i 160 måneder
 

Forrige

Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere