Forsendelsestid og opplåsing av iPhone (NetCom)

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Forsendelsestid og opplåsing av iPhone (NetCom)

Innleggav Storpai » tor 04.09.2008 8:23

Jeg kjøpte min iPhone hos NetCom i går ;)
Dermed har jeg to spørsmål:

1:Noen som vet hvor lang tid det tar for dem å sende og tør anntyde noe når den kommer på postkontoret ?

2:Når jeg skal låse opp den.. Kan jeg da bare si at jeg skal låse opp en telefon, eller er det vesentlig viktig for dem å vite at det er en iPhone..?
Fordi det er vel billigere å låse opp en vanlig telefon, og kunne selvfølgelig tenkt meg å slippe unna 2400 kr :rolls eyes: :-P
medlem i 186 måneder
 

Re: Hvordan låse opp iPhone?

Innleggav glorious » tor 04.09.2008 9:22

Spm nr. 2: Så enkelt er det nok ikke, min venn... De finner jo lett ut hva slags abonnement du vil si opp, og siden iPhone har sine egne abeonnement, er det en smal sak for NetCom å finne ut dette. Gi dem litt kred, da... SÅ tette er de ikke ;-)

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: Hvordan låse opp iPhone?

Innleggav iKarlsen » tor 04.09.2008 11:29

1. Du bør ha telefonen innen 5 virkedager fra den er bestilt. Skal du portere nummeret ditt fra en annen operatør så tar dette lenger tid.

2. De må ha ditt IMEI-nummer, med dette så gjenkjenner de modellen du har. Så du har ikke mulighet til å komme deg unna det. Uansett så er det forsåvidt ikke 4200 mye for en åpen iPhone. Uansett så er det ikke telefonen du låser opp i utangspunktet, du sier opp ditt abbonement, og deretter åpnes telefonen for andre simkort

Brukerens avatar
medlem i 196 måneder
 

Re: Forsendelsestid og opplåsing av iPhone (NetCom)

Innleggav TheRealChristoffer » tor 04.09.2008 11:59

Anngående det å slippe bruddgebyr er jo tatt her da? viewtopic.php?f=409&t=204678

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Forsendelsestid og opplåsing av iPhone (NetCom)

Innleggav Storpai » tor 04.09.2008 17:45

Tusen takk for svar! :)
Syntes bare det var litt rart at noen som slipper unna med 1250 kroner.. En kompis gjorde det og.
medlem i 186 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]