trenger hjelp med og opplåse iPhone

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

trenger hjelp med og opplåse iPhone

Innleggav bornkessel » tir 02.09.2008 10:32

Kjøpte en iPhone i førsten av august betalte opplåsnings gebyr og 1 mnd. Kjørte oppretting til fabrikk innstillinger, og kunne etter dette bruke mitt gamle simkort fra Netcom. Og trodde at telefonen var open for alle sim kort. Problemet begynte da jeg på ferie i Vietnam ikke kunne bruke vietnamesisk simkort, prøvde og ringe Netcom men med min 10 min ventetid med de prisene dem har fra vietnam ga jeg opp. Sendte mail i stedet. Problemet mitt er visst at jeg ikke har med meg det orginale avluttete sim kortet. sendte netcom serienr. imei nr. Siste fra netcom etter 5 mail er; Vi sender ny bekreftelse til Apple på om at apparat ønskes frigjort. jeg har nå prøvd i 3 dager og gjenopprett i iTunes men får fortsatt ugyldig simkort. Hva kan jeg gjøre? Tore
medlem i 196 måneder
 

Re: trenger hjelp med og opplåse iPhone

Innleggav bornkessel » fre 05.09.2008 1:42

Endelig i dag Fredag 5 fikk jeg svar:Hei,

Vi beklager det inntrufne. Vi har nå låst opp iPhone med IMEI 0xxxxxxxxxxxxx og du kan nå prøve å gjenopprette den til fabrikkinnstillingene i iTunes for å låse den opp til bruk mot andre operatører
.Og det virket. Ikke Dårlig etter 6 mail og prøvd og ringe men med min 10 min ventetid fra Asia går jo ikke det uten å tømme kontoen helt. SÅ ENDELIG LØST
medlem i 196 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere