Kan ikke koble til med EDGE-tilkobling (Onecall)

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Kan ikke koble til med EDGE-tilkobling (Onecall)

Innleggav Tomat-Ulf » søn 31.08.2008 14:16

Fikk OneCall for noen dager siden. Før det hadde jeg NetCom som fungerte bra.

Om jeg f.eks skal sjekke været nå (uten Wi-Fi) får jeg beskjed om at "Kunne ikka aktivere mobilnettverk: Du abbonerer ikke på en mobildatatjeneste".

Hva må jeg gjøre for å ordne dette?

Brukerens avatar
medlem i 207 måneder
 

Re: Kan ikke koble til med EDGE-tilkobling (Onecall)

Innleggav musher » søn 31.08.2008 17:03

viewtopic.php?f=153&t=192829&start=0&st=0&sk=t&sd=a
viewtopic.php?f=408&t=195896&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Det jeg løste det med, var å skrive en mail til OneCall om det. Da fikk jeg tilsendt et såkalt «hvitt SIM-kort». Der kan jeg også velge å deaktivere PIN-koden, det er ikke standard hos OneCall, av sikkerhetsmessige årsaker…



Fint om du søker litt før du spør

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]