Innoldstjenster i Netcom

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Innoldstjenster i Netcom

Innleggav torgunnar » ons 20.08.2008 15:59

Har nå vert inne å sjekket på minside på netcom. Tidligere har jeg vert plaget med skyhøye regninger og tenkte at dette var på grunn av Edge. Derfor lastet jeg ned bossprefs og skrudde av Edge. Men dette var tydeligvis til ingen nytte. Nå når jeg var inne og sjekket sto der :

Innholdstjenester 39 267,00

Mobil data 654 147,852 Mb 134,28

hvordan i helvette kan dette gå ann? Jeg bruker ingenting som 1881 eller noe.

har Iphone 2G 2.0.2

noen som vet hvorfor, evt. hvordan man får vekk innoldstjenester-greierene?:@
medlem i 190 måneder
 

Re: Innoldstjenster i Netcom

Innleggav KnethJensen » ons 20.08.2008 16:09

39 tusen hva? mb? ringe minutter? får ikke håpe dette er kroner :)

Innholdstjenester er 1181, gulesider, opplysningen, salkdo sjekk med videre? du kan jo spesifikt se hvilke nummer du har benyttet og hva de har kostet deg da!

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: Innoldstjenster i Netcom

Innleggav torgunnar » ons 20.08.2008 16:18

nei;P det var antall som var 39. hehe
ringte og snakket med en kundeservice dame ho netcom. Hun fant frem til en rekke nummer som jeg aldri hadde hørt om engang. foreksempel noe facebook varsling ogsåvidere. Hun sa også at jeg kunne sjekke dette selv. men ikke hvordan. noen som vet?:S
medlem i 190 måneder
 

Re: Innoldstjenster i Netcom

Innleggav KnethJensen » ons 20.08.2008 16:56

da burde du jo feks starte med å gå inn på facebook kontoen din å deaktivere dette.. for starters! ;)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: Innoldstjenster i Netcom

Innleggav torgunnar » ons 20.08.2008 17:07

vet noen va det der mobil data greierne er? :-P
medlem i 190 måneder
 

Re: Innoldstjenster i Netcom

Innleggav kewell79 » ons 20.08.2008 17:50

på "mine sider" skal du få opp info om pris og nummer på innholdstjenester som koster penger


sjekkes under "forbruk"


dog er den siden ute av drift 9 av 10 ganger jeg prøver


og....du får alltid en sms fra innholdstjenester, det er bare å sjekke hva som står der, ofte med send stopp til xxxx osv eller et nummer å ringe......det er ikke noe som plutselig dukker opp på rekningen, da du alltid får en sms som belaster deg med penger :rolls eyes:


og Mobil data prisen, vist du har skrudd av bossprefs riktig, er det helt umulig at det skal trekkes penger, du får sjekke om den prisen dukket opp før du skrude av edge

alt av forbruk finner du under....forbruk på mine sider
medlem i 192 måneder
 

Re: Innoldstjenster i Netcom

Innleggav torgunnar » ons 20.08.2008 18:10

Takk:)
fant ut av det nå. Sendte stopp til en el del nummer. sikkert noe bilde eller noe som jeg ar bestilt for lenge siden og som bare har blitt liggende der:(
men edge har jeg helt sikkert skrudd riktig av i bossprefs med new edge tool og edge + skrevet masse tull på edge instillinger. Hvordan kan netcom da hevde at jeg har brukt edge etter dette?..uff..:P
medlem i 190 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]