Erfaring/brev til NetCom

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Re: Erfaring/brev til NetCom

Innleggav Eirik89 » tir 26.08.2008 11:10

Mitt eller han andre sitt?
medlem i 189 måneder
 

Re: Erfaring/brev til NetCom

Innleggav Jon » tir 26.08.2008 12:36

Trådstarters.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Erfaring/brev til NetCom

Innleggav MacMikkis » tir 26.08.2008 17:33

Ok!! er litt svak for utropstegn skjønner du!! ;)
Synes ikke ordlyden var så uhøflig egentlig. Litt skarp kansje.
Skrivefeil dukker opp både her og der hos noen og enhver.
Jeg må presisere att min oppsigelse IKKE er på grunn av kundebehandlere hos NetCom!
Synes faktisk de har vært veldig greie og imøtekommende å snakke med. :-D
Det er dårlige mottaksforhold og en heller dårlig løsning på hele "pakka" som gjorde att jeg valgte å gå tilbake til Telenor. iPhone er en plattform for seg selv som skal fungere optimalt, det være seg på nett, e-post og selfølgelig telefonsamtaler. NetCom greier rett og slett ikke å levere! Desverre... :-[

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Erfaring/brev til NetCom

Innleggav MacMikkis » tir 02.09.2008 8:04

Telenor var raske til å portere tilbake mitt tlf. nr. også, 1 uke!
Har fått min i phone 16 giga for kr. 3390.- (890 for tlf. + 2500.- for å bryte abb.)
Noen rimeligere der ute? 8-)

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Erfaring/brev til NetCom

Innleggav Eirik89 » tir 02.09.2008 11:36

Jess da! Fått enda en ny regning fra NetCom.. Og jeg er ikke engang kunde der lenger. Hva er problemet??
medlem i 189 måneder
 

Re: Erfaring/brev til NetCom

Innleggav Maxell » tir 02.09.2008 11:45

Jon skrev:Jeg ville nok vurdert og skrevet brev på en litt mer høflig måte. Sjekket skrivefeil, samt at ett (!) utropstegn holder lenge. Folk i andre enden vil være mye hyggeligere, og behandle deg deretter.


Så snat, så sant. Jeg tror behandlingen hos Netcom ville blitt behandlet mer seriøst dersom han hadde holdt seg til saken og i alle fall kjørt teksten gjennom Words stavekontroll. Videre har jeg også tro på å holde seg til saken, istedenfor å sammenligne med Telenor.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Erfaring/brev til NetCom

Innleggav SleepO » tir 02.09.2008 20:13

Vi må gå sammen mange og sende inn en klage til noen som kan gjøre noe med det. Jeg har send mail selv og klaget på dekningen, jeg har mest problemer innendørs.. Ute har jeg så og si dekning hele tiden.

Hvor tar man opp saker som dette? Forbrukerrådet eller noe sånt? Går man sammen fler er det mye større sjangs for at de vil gjøre noe med dette en hvis en og en tar kontakt.

Liste anyone? :)

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: Erfaring/brev til NetCom

Innleggav kimmi » tir 02.09.2008 20:32

Er det ikke en kjent sak at det faktisk er en feil på telefonen? og ikke Netcom? ettersom det er problemer med dette i andre land også? Eller tar jeg helt feil her...

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Erfaring/brev til NetCom

Innleggav MacMikkis » tir 02.09.2008 20:54

Det kommer visst en 3g oppdatering snart fra apple som skal løse noe av problemet, men det er dårlig dekning hos NetCom som er det største problemet! :-P

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Forrige

Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]