Dobbel bestilling? Hva gjør man..

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Dobbel bestilling? Hva gjør man..

Innleggav KnethJensen » tor 07.08.2008 20:43

Jeg har for en tid tilbake (2 uker) bestilt iPhone og nytt nr hos netcom. Dette ble gjort på nett (netcom.no)
SÅ viser det seg at jeg ikke har fått godkjent kredittsjekken på grunn av noe tidligere tull med samme leverandør ;)
ANywhoo

Får også beskjed fra både netcom og moobi om at de ikke finner noen ordre på den bekreftelsen jeg fikk.

Jeg ringer netcom og de sier at nei den har nok ikke gått igjennom. OK

Jeg snakker lenge og vel med en kundebehandler. Jeg får bestil på nytt via tlf med nytt nr og alt er topp.
Både telefon og nummer er motatt og brukt i over en uke.



I dag får jeg mail fra moobi om at nettbestillingen er på vei( som tidligere) ble avslått og 1 time senere dumper det ned nytt sim kort fra netcom i postkassa mi!!

Argh.. de har m.a.o glemt å fjerne nettbestillingen min da jeg ringte dem.. så den kom nå. jeg har med andre ord en tlf med abb på vei.

hva gjør jeg for å unngå å betale ut 1390,- på posten for så å sende inn angrerettsskjema og bla bla bla

Må jeg bryte abb og betale brudd avgift? Eller kan jeg bare kanselere abb ... merk: jeg har ikke aktivert sim kort eller noe.. alt ligger i konvolutter og emballasje!


iiikk takker for alle gode innspill!

takk

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Dobbel bestilling? Hva gjør man..

Innleggav SputniQ » tor 07.08.2008 20:47

Kjappeste er nok å ta kontakt med dem pr. telefon, slik at alt kan kanselleres, og at du evt kan få returnert den uten kostnader. De bør være behjelpelige med det.

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Dobbel bestilling? Hva gjør man..

Innleggav DADDY » tor 07.08.2008 21:04

Ta imot begge, si opp den ene og legg den ut på QXL...

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Dobbel bestilling? Hva gjør man..

Innleggav Fers » fre 08.08.2008 1:28

Du kan benytte deg av angreretten din om du ikke har tatt telefonen i bruk.

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]