Jeg har for en tid tilbake (2 uker) bestilt iPhone og nytt nr hos netcom. Dette ble gjort på nett (netcom.no)
SÅ viser det seg at jeg ikke har fått godkjent kredittsjekken på grunn av noe tidligere tull med samme leverandør
ANywhoo
Får også beskjed fra både netcom og moobi om at de ikke finner noen ordre på den bekreftelsen jeg fikk.
Jeg ringer netcom og de sier at nei den har nok ikke gått igjennom. OK
Jeg snakker lenge og vel med en kundebehandler. Jeg får bestil på nytt via tlf med nytt nr og alt er topp.
Både telefon og nummer er motatt og brukt i over en uke.
SÅ
I dag får jeg mail fra moobi om at nettbestillingen er på vei( som tidligere) ble avslått og 1 time senere dumper det ned nytt sim kort fra netcom i postkassa mi!!
Argh.. de har m.a.o glemt å fjerne nettbestillingen min da jeg ringte dem.. så den kom nå. jeg har med andre ord en tlf med abb på vei.
hva gjør jeg for å unngå å betale ut 1390,- på posten for så å sende inn angrerettsskjema og bla bla bla
Må jeg bryte abb og betale brudd avgift? Eller kan jeg bare kanselere abb ... merk: jeg har ikke aktivert sim kort eller noe.. alt ligger i konvolutter og emballasje!
iiikk takker for alle gode innspill!
takk