Voicemail knapp fungere ikke

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Re: Voicemail knapp fungere ikke

Innleggav MinuS » lør 28.08.2010 2:08

jeg prøvde å få ordned visual voicemail med telenor, men de sa at per dags dato støttet de ikke visual voicemail :(

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

Re: Voicemail knapp fungere ikke

Innleggav bopheim » lør 18.09.2010 16:28

Vi har også byttet til Ventelo på jobben, så en oppskrift hadde vært gull!

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Voicemail knapp fungere ikke

Innleggav JasKo » man 20.09.2010 23:19

Heisann, har et muligens "uvanlig" problem.

Jeg har lagret Tele2Svar i min telefonbok på iPhonen, når jeg så ringer via telefonboken kommer jeg direkte til min innboks hos Tele2Svar.

Nå la jeg inn nr: 47230000 ved den metoden som er beskrevet før. Når jeg så trykke på voicemail kommer jeg til Tele2 svar, men ikke direkte til min innboks. jeg må først skrive inn nr mitt etterfulgt med #, så min kode, før jeg får kontakt med min innboks.

Er det noen som har løsning her til hvordan jeg kan komme direkte inn på min innboks via "voicemail" knappen på iPhone?

På forhånd takk! :-)

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Voicemail knapp fungere ikke

Innleggav fmatre » man 30.05.2011 16:32

Hei,

Nå har jeg en jailbraiket iPhone 4 (4.2.1) og fikk samme problem med voicemail beskrevet over etter portering til Ventelo.
Etter litt research fant jeg en måte for å legge inn talepostkasse nummeret til Ventelo på min iPhone.

Gå inn følgende mappe på din iphone (bruker selv PhoneDisk):

/System/Library/Carrier Bundles/iPhone.

Finn følgende fil, "Telenor_no.bundle"

Høyreklikk og velg "Vis innholdet i pakken"

kopier carrier.plist til ett lokalt sted på maskinen og åpne med en teksteditor (TextWrangler).
Lengre nede i filen finner du følgende

<key>VoicemailPilotNumber</key>
<string>+4791509001</string>

Endre nummeret til talepostkassenummeret til Ventelo (+4747471000)

Lagre og flytt deretter filen tilbake i Telenor_no.bundle pakken.

Restart telefonen og ditt Ventelo nummer ligger nå som default når du trykker talepostkasse ikonet. Det kan være en fordel og ta en backup av .plist filen før redigering.
medlem i 227 måneder
 

Re: Voicemail knapp fungere ikke

Innleggav Nagel » søn 19.06.2011 11:49

Virker Visual Voicemail med OneCall? Jeg vurderer å bytte abonnement, men jeg er avhengig av VVM ...

Har sett av denne tråden og andre tråder at voicemail som sådan fungerer med OneCall, men det er uklart for meg om VVM gjør det ...
medlem i 223 måneder
 

Forrige

Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron