Velkomsthilsen opptak?

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Velkomsthilsen opptak?

Innleggav hiawatha » ons 30.07.2008 10:06

Jeg har byttet fra Telenor til Netcom pga iPhone. Flyttet mitt gamle nummer over også. Greit nok.
MEN: jeg har en velkomsthilsen som barna mine leste inn for 12 år siden hos Telenor.
Og den har meget stor affeksjonsverdi for meg. Og jeg vil så gjerne beholde/ta vare på den.
Jeg har ringt Telenor, men de sier at de IKKE kan sende den til meg som en lydfil. Mulig det, men jeg tror ikke helt på det. Men ikke noe å gjøre noe med...

Kanskje noen av dere her ute har en løsning. Og det haster litt. 4. august kl 0300 er jeg Telenor-historie!

Løsning?:
Kan jeg ringe opp min egen telefon/svarer fra Mac´en og ta opp lyden med et program...?????
Eller er eneste alternativ og angre. Kjøpe iPhone og bryte abonementet og fortsette med Telenor?

Takk for all hjelp!!
Tom :-)

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Re: Velkomsthilsen opptak?

Innleggav mtech » ons 30.07.2008 10:32

Hva med å tegne et nytt nummer hos NetCom som du sier opp? Da får du låsekoden også.
Kjøpte min med iTalk medium, da var det 2600 i bruddgebyr. Startet den opp på morningen i går og 1 time etter så virket den med Telenor simkort :-)
medlem i 188 måneder
 

Re: Velkomsthilsen opptak?

Innleggav Prey » ons 30.07.2008 12:25

Det fins mange lydopptak program på pc/mac. Bruke google litt så finner du sikkert ett bra ett ;)

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]