OneCall ?

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Re: OneCall ?

Innleggav chhris » man 21.07.2008 14:57

Jeg har heller ingen problem med Onecall sim.
Edge fungerer, nummervisningen fungerer, SwirlyMMS fungerer.
Bor i Oslo så dekningen er heller ikke noe problem. Men jeg har ikke oppdatert til FW. 2.0 enda. Bruker FW. 1.1.4, tenkte å vente til SwirlyMMS og andre programmer er omskrevet før jeg oppgraderer.

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav Storfjarp » man 21.07.2008 15:01

Ok ;) Rart at det varierer sånn =-O
Men uansett: Tusen takk for alle svar ;) Bare fortsett å svare, for jeg vil komme til å sjekke denne tråden til den forsvinner ;)
medlem i 190 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav NeonzZ » man 21.07.2008 15:24

Jeg har hatt OneCall i en 3-4 måneder nå og jeg har ikke betalt noen ting. Jeg tenker ikke på hvor mye jeg ringer og det blir alltid under 120 minutter, og jeg sender kanskje 5 sms i måneden. Jeg har ikke hatt noen problemer med sim-kortet heller. Gå for OneCall sier jeg :-)

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav Storfjarp » man 21.07.2008 15:25

Ok ;)

Da skal gjøre det når jeg kommer hjem i fra Kroatia ;)
Takktakk :)
medlem i 190 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav lrbh » man 21.07.2008 16:00

Jeg er også kjempefornøyd OneCall kunde og har brukt de i 1 år nå snart. Pleier å ligge på rundt 50kr mnd, men det er fordi jeg ringer spesialnumre og bruker GPRS av og til.

Bytter nå over til Telenor pga 2 ting:

1. 3G og Super-3G dekning her jeg bor (Netcom's 3G dekning er elendig her)
2. Kommer til å bruke 3G masse på min nye iPhone så: muligheten for fri databruk sånn at jeg slipper å tenke på hvor mye regningen blir. Fri bruk etter 17 på hverdager og i helgene for 119,-kr ekstra i mnd.

Kommer til å få en 50-100 lapp mer i regning pr mnd men hadde nok fått mye mer enn det hos OneCall når jeg begynner å bruke 3G for fullt. Kommer OneCall med lignende tjeneste så hopper jeg selfølgelig over til de igjen (de bytter jo til Telenor dekning til høsten også).
medlem i 198 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav Dorkfish » man 21.07.2008 16:16

Men hvor mange av dere har fått SIMkort de siste 3 mnd og ER fornøyd?

Får inntrykk av at de fleste som får de SIMkortene som er tilgjengelige idag, har store problemer med sine telefoner.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav lrbh » man 21.07.2008 16:23

Jeg fikk nytt SIM-kort fra de for mange mnder siden når de gikk over til Network Norway og har ikke hatt noen som helst problemer.
medlem i 198 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav golo » man 21.07.2008 16:33

Jeg fikk også problemer etter å ha byttet simkort. Jeg ringte Onecall og forklarte problemet. Fikk nytt simkort i posten etter noen dager. Med det nye simkortet trenger jeg ikke å taste 1 foran pinkoden når jeg er i utlandet, ingen problem med dekning lenger.

Da jeg gikk fra netcom til Onecall ble regningen min redusert fra 600 kr til 300 kr samtidig som bruk økte. Kjempefornøyd med dem. I tillegg tar de lavest priser for samtaler til utlandet.
Sist endret av golo den man 21.07.2008 21:12, endret 1 gang

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav Storfjarp » man 21.07.2008 19:15

Tusen takk for mange svar ! :)
Trodde ikke det skulle komme så mange svar ! :-P
medlem i 190 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav jarngrimr » ons 23.07.2008 6:40

J.D. Dorian skrev:Men hvor mange av dere har fått SIMkort de siste 3 mnd og ER fornøyd?



o/

Jeg byttet for to måneder siden og er kjempefornøyd. Jeg har ikke hatt noen av problemene som nevnes her, og innbiller meg at jeg, som golo, ikke trenger å taste 1 foran PIN når jeg er i utlandet. Jeg mener å huske at det funka uten i London nylig, dog jeg reboota og tasta 1 først for å være helt sikker på at jeg ikke skulle få en overraskelse på regninga.

Jeg har forøvrig 70-110 kr/mnd.
medlem i 194 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav iKarlsen » ons 23.07.2008 8:17

Jeg har fått et nytt sim-kort og ikke hatt noe som helst problemer med det. Alt fungerer i beste velgående, men det kan ha noe med at jeg har en gammel nokia uten mms, eller fargedisplay. Får iphone 1. gen til fredagen, så er litt spent på om det funker like smertefritt da.

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav odiboy » ons 23.07.2008 10:04

Hehe. Hele poenget med denne tråden er nok at det er problemer med kombinasjonen OneCall OG iPhone ;)
medlem i 192 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav Storfjarp » ons 23.07.2008 10:54

Ja det virker sånn, ja ;)
medlem i 190 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav BrumBrum74 » tor 24.07.2008 11:52

Funker 100% her med OneCall og iPhone. Bare positive ting å si om dem.

Brukerens avatar
medlem i 202 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav odiboy » tor 24.07.2008 13:02

Nå etter at jeg fikk et nytt simkort fra OneCall hvor EDGE-knappen ikke skulle være skrivebeskyttet fungerer alt ypperlig hos meg og. Tilogmed nummervisningen er ordnet :-D
medlem i 192 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]