OneCall ?

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Re: OneCall ?

Innleggav Storfjarp » tor 24.07.2008 14:04

Da blir det sikkert OnaCall ;) Regning, da ? Billig i måneden, eller ? :)
medlem i 189 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav odiboy » tor 24.07.2008 14:26

kommer jo helt an på bruken din, jeg har rundt 30 kr i måneden, det er fordi jeg holder meg under 120 min i samtaletid og prøver å sende så mange meldinger som mulig fra gulesider.no (10 gratis hver dag). :-D
medlem i 192 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav Dorkfish » tor 24.07.2008 15:00

Nå har jeg snakket med OneCall og kundebehandleren kunne bekrefte at det var en forskjell på SIMkortene de sendte ut. Så han skulle sende meg et nytt allerede idag, så får vi se hva slags forbedringer jeg kan forvente.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav Storfjarp » tor 24.07.2008 15:02

30 kroner i måneden er så å si ingen ting, det ;)
Og har man iPhone, er det lett å sende meldinger tilgjengelig med et nærliggende Wi-Fi :-P
medlem i 189 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav golo » tor 24.07.2008 15:21

Noen av dere som har Onecall og fått mobilsvar til å fungere? Jeg har følgt anvisningene her på forumet uten å få det til å virke.
-aktivert mobilsvar fra onecall
-ringt *5005*86*47919191#

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav odiboy » fre 25.07.2008 7:20

J.D. Dorian skrev:Nå har jeg snakket med OneCall og kundebehandleren kunne bekrefte at det var en forskjell på SIMkortene de sendte ut. Så han skulle sende meg et nytt allerede idag, så får vi se hva slags forbedringer jeg kan forvente.


Hvis du har klart å snakke med en som er litt kompetent så vil de fungere helt ypperlig når du får ditt nye.
Jeg snakket som sagt med en på telefon først som påstod de hadde et annet som ville fungere for meg, men han sendte meg alikevel den andre typen som ikke fungerer. Så bare bli litt og litt sintere for hver gang så får du til slutt det nydelige kortet som fungerer :D Hvis det er helt hvitt uten noe skrift eller logo på så er du på god vei ;)
medlem i 192 måneder
 

Re: OneCall ?

Innleggav golo » man 28.07.2008 21:50

Vær så snill å hjelp meg dere som kan. Får ikke aktivert mobilsvarfunksjonen i telefonen min, iPhone 3G.

Har prøvd det som står i denne tråden.

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Forrige

Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere