Bruk av simkortet til Iphone

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Bruk av simkortet til Iphone

Innleggav MatsBook » fre 18.07.2008 14:03

Heisann. Jeg var så uheldig at jeg sprakk skjermen min på iphonen min allerede etter noen få dager, så nå ligger den her og venter på reperasjon. Jeg får jo ikke brukt de sms-ene og ringeminuttene jeg har inkludert denne måneden, så er det noe problem å bytte simkortet over til min gamle mobil, og bruke det til iphonen forhåpentligvis er blitt reparert?

Noen som har måttet sende iphonen sin inn til reperasjon, noen som vet noe om pris?
medlem i 194 måneder
 

Re: Bruk av simkortet til Iphone

Innleggav Fers » fre 18.07.2008 15:13

Først må jeg si: Auch, det hørtes utrolig kjedelig ut. Hva skjedde? :-(

Ja du kan bruke SIM-kortet ditt i hvilken som helst telefon, det er ingen problem, det er ikke iPhone SIM-kort, men et helt vanlig SIM-kort. Så det er ingen problem :-D

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Bruk av simkortet til Iphone

Innleggav MatsBook » lør 19.07.2008 1:53

Ok, takk. Mistet den ut av lommen når jeg satt nede, og så skulle jeg ta den i fallet, men hånden kom oppå og ga den istedet ett dytt mot bakken. Da knuste skjermen. Veldig kjipt, ja.
medlem i 194 måneder
 

Re: Bruk av simkortet til Iphone

Innleggav Fers » lør 19.07.2008 11:54

Har du tatt kontakt med Deltaservice, Telebutikken, Dr.iPod eller noe for å få fikset det?

Brukerens avatar
medlem i 199 måneder
 

Re: Bruk av simkortet til Iphone

Innleggav geircito » lør 19.07.2008 13:11

Slettet 3 siste innlegg som absolutt har ingenting med trådemnet å gjøre, dessuten brudd på forumregler vedr. bruk av caps lock:

§2.3 Skriftspråk er viktig
Skriftspråk er viktig. Bruk av store bokstaver, utropstegn og språk skal være innenfor rimelighetens grenser. For mye bruk av store bokstaver, utropstegn eller SMS-språk/forkortelser er absolutt ikke ønsket på i1-sidene.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Bruk av simkortet til Iphone

Innleggav iKarlsen » lør 19.07.2008 13:34

Jeg tror vel kanskje Dr. Ipod er korrekt sted og forhøre seg. Deltaservice/Mcare, telebutikken eller Moobi sier vel strengt tatt bare at dette skyldes brukerfeil og garanti frafaller. Dermed kan dette fort bli svindyrt hos et verksted. :-!

Brukerens avatar
medlem i 197 måneder
 

Re: Bruk av simkortet til Iphone

Innleggav MatsBook » lør 19.07.2008 20:38

Har hatt kontakt med telebutikken, fyren der sa at de ikke hadde fått opp verkstedet enda, men at han trodde det kom på 2000,- for reperasjonen. Min fetter har hørt med Dr. Ipod, og han skulle ha 500,- men måtte i tillegg kjøpe ett sett med inkl. skjerm, som kostet ganske mye, så da ble det nesten lik pris.
medlem i 194 måneder
 

Re: Bruk av simkortet til Iphone

Innleggav Eirik89 » lør 19.07.2008 20:41

auda :-(
medlem i 190 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]