anbefalt abonnement til iphone uten netcom??

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

anbefalt abonnement til iphone uten netcom??

Innleggav premium2006 » tor 17.07.2008 12:17

Jeg er en av de som har kjøpt fri den nye iphone 3G. Når jeg tenker over det i ettertid, ser jeg at mitt tele2 abonnement (Champion) er mye billigere å ringe med, men at datatrafikken er svindyr sett i forhold til italk small.

Noen som har noen gode erfaringer eller tips til hvordan abonnement jeg burde velge til iphonen. Jeg er vel en normal bruker som nytter 3g en gang i blant og har normalt regning på ca 300,- pr mnd med tele2... Jeg ser ikke bort fra at dette fort kan bli noe mer enn normalt med ny tlf..

Takker for alle tips!

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 


Re: anbefalt abonnement til iphone uten netcom??

Innleggav Hrti » tor 17.07.2008 12:23

Hvilket abbonement som passer deg kommer jo ene og alene an på din bruk av mobiltjenester. Det finnes utallige abbonement i dag, og prisene avhenger selvfølgelig av om man ringer mest, sender mye sms osv. Dessverre er datatrafikk generelt sett dyrt ennå. Anbefaler deg å ta en tur innom telepriser.no sin mobilkalkulator. Her kan du plotte inn din omtrentlige bruk og få en liste over abbonement som passer nettopp deg og din bruk ;)

Brukerens avatar
medlem i 213 måneder
 

Re: anbefalt abonnement til iphone uten netcom??

Innleggav svar » tor 17.07.2008 12:25

Vist du ikke har noe imot netcom er smartTalk(min 99krmnd) +Connect fritid(99krMnd) en populær kombo.
Da surfer du "gratis" mellom 1700-0800 + i helgene, ellers 5kr MB, max 50kr pr dag.
Ringepriser: 0,45kr minutt til NetCom, fastlinje, Telenor og Chess. Til andre mobilnett +35 øre per minutt. startspris 0.89kr sms: 0.59kr

Smart talk har minims fakturering på 99kr mnd, ringer du for 99 eller mindre betaler du da 198kr mnd.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 220 måneder
 

Re: anbefalt abonnement til iphone uten netcom??

Innleggav premium2006 » tor 17.07.2008 12:46

Hrti skrev:Hvilket abbonement som passer deg kommer jo ene og alene an på din bruk av mobiltjenester. Det finnes utallige abbonement i dag, og prisene avhenger selvfølgelig av om man ringer mest, sender mye sms osv. Dessverre er datatrafikk generelt sett dyrt ennå. Anbefaler deg å ta en tur innom telepriser.no sin mobilkalkulator. Her kan du plotte inn din omtrentlige bruk og få en liste over abbonement som passer nettopp deg og din bruk ;)
hmmm.. med litt datatrafikk viser det seg fort at italk small er gunstig likevel. Angrer litt på at jeg sa opp abonnementet nå, men jeg overlever nok. Må kanskje bare være litt respektiv på bruk av datatrafikk.

Takker for alle tips! :)

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron