Beste "fri 3g" abonnement til iphone 3g?

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Re: Beste "fri 3g" abonnement til iphone 3g?

Innleggav kesse » tor 21.08.2008 16:06

Er ikke Chess Premium bedre? 1 øre per sekund er jo ikke så veldig dyrt dersom man ikke snakker veldig mange timer i måneden, samt at det er 0kr i oppstart. I tillegg er det kun 29øre per SMS.
medlem i 219 måneder
 

Re: Beste "fri 3g" abonnement til iphone 3g?

Innleggav sparchy » tor 21.08.2008 16:13

hvordan er dekningen på 3g hos chess? Synes netcom er svak der.

Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Re: Beste "fri 3g" abonnement til iphone 3g?

Innleggav dr. Zzz » tor 21.08.2008 16:33

Chess premium er ikke så veldig mye bedre enn Telenor sitt billigste abbonement: høyere samtalepriser og billigere SMS. Nå er det ikke oppstartskostnad, så hvis man er typen som kan ringe og holde samtalene under 30 sekunder vil det jo lønne seg å ringe fremfor å sende sms (noe Chess åpenbart tror de færreste vil klare ettersom de har laget abbonementet slik).

Ang dekning bruker visst Chess 3G-nettet til Netcom. Så etter min mening blir det litt hipp som happ om man går for Chess eller Telenor, men telepriser.no er grei å bruke for å avsløre hvilket av dem som er billigst for ditt bruk.
medlem i 216 måneder
 

Re: Beste "fri 3g" abonnement til iphone 3g?

Innleggav iphonan » tor 21.08.2008 17:28

Skal bruke Telenor Kveld&Helg, pga jeg allerede har ett gammelt billigt abonnoment som duger for smser... og slipper da å ha 2 stk simkort OM det skulle være noe problem. :bitchin:
medlem i 190 måneder
 

Re: Beste "fri 3g" abonnement til iphone 3g?

Innleggav dreeas » tor 21.08.2008 19:00

Ja jeg ringte også til Chess for en mnds tid siden og da sa di at man ikke kunne få internett fritid på samme sim-kort.
Er det noen som og kan avkrefte eller bekrefte? mye synsing her.
medlem i 192 måneder
 

Re: Beste "fri 3g" abonnement til iphone 3g?

Innleggav dreeas » lør 23.08.2008 17:01

Har nå bestillt internett fritid fra chess på eksisterende sim-kort, så kan bekrefte at dette går.
medlem i 192 måneder
 

Re: Beste "fri 3g" abonnement til iphone 3g?

Innleggav datsarb » lør 23.08.2008 21:27

Hei jeg lurte på om det var mullig å
bruke djuice zero og Kveld & Helg fra telenor sammen?

Jeg kjekket hva som var best av Frihet fra telenor og djuice zero og fant ut at de er nesten helt like. Utentat at djuice zero har 6000 SMS inkludert i to mnd og 0 kr i Etablering.

Men det burde jo egentlig funke i med at telenor og djuice er på en måte samme ;)

Brukerens avatar
medlem i 191 måneder
 

Re: Beste "fri 3g" abonnement til iphone 3g?

Innleggav Eirik89 » lør 23.08.2008 22:35

ja det funker.. så lenge det er et telenor/djuice abonnement. Har selv djuice friends (som har utgått, 0kr i mnd avgift nå etter 12mnd) + mobilt bredbånd kveld&helg. får regning på 300kr i mnd:)
medlem i 189 måneder
 

Re: Beste "fri 3g" abonnement til iphone 3g?

Innleggav datsarb » søn 24.08.2008 0:41

Hei jeg lurte bare på en ting til.
Når man har djuice zero og Kveld & Helg telenor.
Betaler man bare for de 119 kr i mnd avgift til kveld og helg og eks 81 kr i tale.

Og da blir total sumen for mnd 200 kr ikke noe ekstra betling.
Det gjelder for meg når jeg har iphone 3g så jeg binner meg ikke til noe 12 mnd mobil med telenor.

Brukerens avatar
medlem i 191 måneder
 

Forrige

Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]