Erfaringer med forskjellige operatører?

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Erfaringer med forskjellige operatører?

Innleggav Dorkfish » man 07.07.2008 13:39

Sliter med dårlige erfaringer med både OneCall og MTU.

Om jeg bruker OneCall mister jeg dekning 8-9 ganger på en times lang togtur hjemmefra til Oslo. Det er slitsomt når jeg sitter og ser på film på iPhone og hele tiden får opp feilmelding om at jeg har mistet nettverksforbindelse. Må trykke på lukk eller gå til innstillinger. Jeg vil bare fortsette å se filmen jeg.

Når jeg bruker MTU ankommer tekstmeldinger flere timer og noen ganger dagen etter. Dette er ike holdbart i lengden da jeg har fortløpende behov for sms kontakt med planleggingskontoret på jobben.

Mye av grunnen kan jo være at jeg bor ute i bushen, men det må jo være teleselskaper som funker ute i skogen også.

Så folkens, mest dere som holder til i grisgrendte strøk, hvilken operatør er dere fornøyd med og ikke fornøyd med?

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: Erfaringer med forskjellige operatører?

Innleggav evensr » man 07.07.2008 19:17

Jeg har bare hatt NetCom og deretter Telenor frem til nå, men det er min erfaring at du får det du betaler for. Ingenting er gratis, og velger du f.eks. OneCall må du regne med dårligere kunderservice og mer småproblemer enn en dyrere og større tilbyder som Telenor. Dette er et svar på generell basis, selv har jeg som sagt bare hatt NetCom og Telenor, og ikke prøvd OneCall. Det er sikkert mennesker der ute som er storfornøyd med OneCall/MTU/Chess/Tele2.

Jeg synes det er verdt det å ha et litt dyrere Telenor-abonement, for da vet du at du har tilgang på godkundeservice raskt, og du kan regne med et mye mer stabilt nett.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: Erfaringer med forskjellige operatører?

Innleggav Eirik89 » man 07.07.2008 19:34

Pappa hadde Onecall i 1 uke. Det er den mest ræva operatøren vi i familien noen gang har hatt så skifta tilbake til Telenor:) Telenor er dyrere, men 100 ganger bedre på dekning enn feks Onecall.. Betaler gjerne litt mer for service og god dekning en noe som klikker og viser 0 dekning i en by med 25 000 innbyggere >_<
medlem i 189 måneder
 

Re: Erfaringer med forskjellige operatører?

Innleggav quadra800 » man 07.07.2008 19:51

Tele2 bruker jo Telenor (eller var det NetCom?) sitt nett. Har aldri hatt problemer med Tele2 her i Kragerø.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Erfaringer med forskjellige operatører?

Innleggav evensr » man 07.07.2008 20:00

Det stemmer, men Tele2 er jo ikke akkurat kjent for god kundeservice.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]