av Dorkfish » tir 15.07.2008 17:15
Forrige uke meldte jeg portering fra MTU til Telenor.
Jeg fikk da en tekstmelding fra Telenor som jeg skulle svare JA på. Jeg gjorde det og fikk enda en melding jeg måtte svare JA på. Jeg svarte JA på den også, og tenkte at da var det vel i orden.
Men neida. Idag har jeg snakket med Telenor angående at min portering er blitt kansellert. Telenor kundeservice informerte meg om at den var kansellert fordi den meldingen jeg skulle svare JA på ble aldri besvart. Jeg forklarte at jeg hadde svart JA 2 ganger, og Telenor skjønte ingenting.
Jeg ble satt over til en annen person som skjønte alt med en gang. MTU har visst for vane å ikke tillate slike SMS til Telenor å komme frem. MTU hindrer altså aktivt kundene sine å portere sine numre til andre teleoperatører.
Imponerende service fra MTU eller hva? Jeg måtte gå i en butikk for å portere nummeret, og må nå vente i 11 dager til før marerittet med MTU er ferdig.