Netcombasert abonnement

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Re: Netcombasert abonnement

Innleggav W810ing » ons 11.06.2008 21:59

Skal Netcom tjene på iPhone så må de nok holde seg rundt prisene Steve Jobs kom med. Med det mener jeg at mange har jo forventninger til at iPhone skal få den prisen Steve kom med (Tror jeg da ;) :-P )

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: Netcombasert abonnement

Innleggav TheRealChristoffer » ons 11.06.2008 22:04

vel, skal de tjene noe skal de ikke selge den til den prisen. da går de i tap pga moms og at vi ikke har 2 års binding taper de å på

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: Netcombasert abonnement

Innleggav Mittis » tor 12.06.2008 11:29

uÍtalia hå nå fått en telefon uten binding http://www.itavisen.no/sak/775403/3G-iP ... n_binding/
medlem i 191 måneder
 

Re: Netcombasert abonnement

Innleggav JoHNxD » tor 12.06.2008 16:14

Ingen som har svar?
JoHNxD skrev:Har veldig lyst på iPhone 3G om den ikke blir så altfor dyr, men jeg sliter med dekninga.
Ser på deknings kartets dems hvor det grønne stoppe slik at halve huset ikke kommer med.
Regner med det ikke har så mye og si, men når jeg har valgt "I bil" går alt vekk.
Går jeg inn i "innstillinger" på iPhone, og velger "Operatør" kan jeg velge både Telenor og NetCom.
Dette er altså inne i huset.
Vil det si at jeg har dekning med NetCom?


Altså, under "Operatør" i innstillinger ligger NetCom, vil det si at jeg har deking med netcom her?
(Har kun 3 naboer og ingen eier/vet hva en mobil er, så kan ikke sjekke dekinga)
medlem i 196 måneder
 

Re: Netcombasert abonnement

Innleggav Mc » tor 12.06.2008 16:24

Vil vi som allerede er Netcom-kunder måtte tegne nytt abonnement?
medlem i 190 måneder
 

Re: Netcombasert abonnement

Innleggav offthewall » tor 12.06.2008 18:05

kajac2 skrev: "Folk betaler allerede glatt 4-5 gærninger (1000-lapper er gærninger, 100-lapper er høvdinger ) for en iPhone, så jeg tror ikke det blir noe problem."
-
Gærninger er utenlandsk valuta. Istedet for å si 150 xazlotyzimbawepund, så sier man 150 gærninger. Høvding = 1000 norske kr.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: Netcombasert abonnement

Innleggav jonkriska » fre 13.06.2008 11:27

Fikk nytt svar fra Netcom i dag med (mangel på) info om opplåsning av iPhone:

Hei.

Det foreligger foreløpig ingen detaljer om hva slags abonnement man kan kjøpe iPhone med, dermed vet vi heller ikke hva det eventuelt vil koste å bryte en binding.

Ha en fin dag!

Brukerens avatar
medlem i 211 måneder
 

Forrige

Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]