Ziphone eller iplus?

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Ziphone eller iplus?

Innleggav pasilac » søn 08.06.2008 19:53

Jeg vet dette har gått rundt før, og jeg vet at mange kommer til å bli sure fordi jeg lager denne tråden og at jeg ikke vet hvordan man søker, men jeg lager den likevel.

På tirsdag kommer min iPhone fra statene og da skal jeg åpne den opp. Jeg har på en måte skjønt at det står mellom Ziphone og Iplus. Men jeg lurer på hva som er best. Og når jeg mener best er jeg ikke på jakt etter hva du har brukt på din.

Jeg skal ha fornorskning med norsk tastatur og ordliste. Har skjønt at begge kan levere det, men hva er det som lønner seg best ovenfor firmware? hvilken av de støtter den nye firmwaren? og hvis ikke, hvilken får støtte for ny firmware først?
medlem i 200 måneder
 

Re: Ziphone eller iplus?

Innleggav geircito » søn 08.06.2008 20:17

Hverken iPlus eller ziPhone eller whatever "støtter" firmware 2.0.0 (hvis det ER 2.0.0 du mener med "den nye firmwaren").
Og HVIS den iPhone du får på tirsdagen ER en 1.generasjon iPhone, ja da spiller det ingen rolle om du benytter iPlus eller ziPhone eller whatever.

Hvem som "kommer først" med opplåsing for 2.0.0 er det INGEN som vet, så spørsmålet om det er bare ren gjetning.

Forøvrig: http://ipod1.no/forum/viewtopic.php?f=153&t=198381

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]