Detaljer om Netcom som operatør

Diskusjon rundt mobiloperatører til iPhone

Detaljer om Netcom som operatør

Innleggav Dan Aksel » man 02.06.2008 21:05

Fikk vite av en kamerat i stad (som jobber ved IT/utviklings-avdelingen i Netcom) at prisoppsettet blir lagt inn i systemene denne uken. Det blir altså en egen prisliste over tjenester for iPhone-kundene. Bla. fast pris på datatrafikk. Den nye iPhonen har garantert også 3G, og det gikk rykter på "huset" om GPS.

Fra mandag 9. juni så ligger info/prisinfo til butikker og nettbutikker klart i systemet.

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: Detaljer om Netcom som operatør

Innleggav TogsT » man 02.06.2008 21:12

Fantastisk, synes det Netcom Connect greiene ikke passet helt til mitt bruk, får håpe det kommer noe som passer mer til meg nå ;)

Brukerens avatar
medlem i 192 måneder
 

Re: Detaljer om Netcom som operatør

Innleggav fuzzy76 » tir 03.06.2008 15:23

Genialt! Da kan det hende jeg allerede på tirsdag forteller arbeidsgiveren min at jeg vil fritas fra det gratis Telenor bedrift abonnementet kun for å få iPhone. :D

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: Detaljer om Netcom som operatør

Innleggav TheRealChristoffer » tir 03.06.2008 16:26

Rykter er det fortsatt om gps.

Så lenge netcom ikke får bedre dekning så skal jeg ikke ha det

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Detaljer om Netcom som operatør

Innleggav Minsteman » tir 03.06.2008 19:49

mac1bruker
altså, det å bruke dekning som ett argument er vel litt utgått på dato....
Telenor har 98,1% dekning i Norge, og Netcom har 98%... er ikke store forskjellen, men ja det varierer, enkelte steder er Netcom best, andre steder er Telenor best..
En annen ting som også går inn under det med dekning er at Tele2 dro med seg over 400 000 kunder over til Netcom sitt nett nå ved nyttår, å jeg tror ikke at Tele2 hadde sjansa med det om det var betydeligere dårligere dekning..
I tilleg til dette så skal Netcom ha full Turbo3g dekning i Norge i løpet av 2008..

Netcom har MASSE gode abb og tillegstjenester, hvor man faktisk kan velge ett abb å putte på tillegstjenester som gjør det abb ENDA mer riktig for den bruker som passer den enkelte (Hos Telenor må man velge ett spesifikt abb for å få den goden man er på jakt etter, å da miste andre viktige elementer man vil ha)

Jeg syns at Netcom er helt glimrende, men satser på at det blir åpent for hvilken som helst operatør da det finnes så mange operatører å velge mellom.. Og hva som blir billigst for hver enkelt kommer helt ann på bruken..
Men godt å høre at det har blitt en enighet med Apple og TeliaSonera, å at iPhonen kommer til Norge hvert øyeblikk, for jeg kan aldri tenke meg å gå tilbake noen annen tlf.

Brukerens avatar
medlem i 201 måneder
 

Re: Detaljer om Netcom som operatør

Innleggav TheRealChristoffer » tir 03.06.2008 19:56

mellom drammen og kongsberg, vikersund er det mange steder med dårlig nett. til og med 0 i dekning. så er ganske relevant når jeg bor sentralt

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Detaljer om Netcom som operatør

Innleggav geircito » tir 03.06.2008 21:47

Nå er ikke denne tråden en dekningdiskursjon mellom NetCom, eller Telenor eller.....

Den diskursjonen hører ikke hjemme her på iPhone-forumet i det hele tatt, men i andre fora som vedrører mobiloperatører.

Trådstarters emne er om priser på tjenester fra NetCom vedr. iPhone, så vi holder oss til det fremover.... ;)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Detaljer om Netcom som operatør

Innleggav dahoax » lør 07.06.2008 12:46

Kunne godt tenkt meg å vite om Netcom kom med en iPhone + Ab. pakke nå lanseringen. F.eks 1.juli isåfall har den en ny kunde!
medlem i 189 måneder
 

Re: Detaljer om Netcom som operatør

Innleggav Knutjoha » lør 07.06.2008 13:32

Fastpris på datatrafikk høres fristende ut. Jeg bruker kontantkort i Italia nå for å ikke plutselig få for høye regninger.

Spørs om fri datatrafikk betyr urimelig høy månedsgebyr på abb. Hvis ikke får Netcom en ny kunde utover sommeren ;)

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 


Returner til Operatører og abonnementer



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron